Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-13 08:19:07 följande:
    Tack
    Ja, helt perfekt modell på smalisar, så nu måste vi ju ha en klänning som har samma modell upptill också

Är lite imponerad att du kunde tolka vad jag skrev i förra inlägget, inte många rätt där
    Jag läser lika illa som du skriver på morgonen så text och ögon vart kompatibla

Är det den klänningen som är rätt dyr? 499.-?
    BF+5 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan

blöööööö.... Jag kommer aldrig få nån bebis!!!

Om man ändå kunde hoppa nåt, men är så tråkigt pank Obestämd

BF+6 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan

Ni som nyss varit gravida.. var kände ni sparkarna nånstans?

Väldans OT men ni brukar alltid veta

Min bebis händer o fötter känns långt nertill hela tiden, borde h*n inte kicka uppåt? Obestämd Börjar nojja att h*n ligger åt fanders där inne.. BM säger att hövvet är ner, men dom har ju haft fel förr liksom..

BF+6 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan
    AnnaFreja skrev 2011-01-14 12:36:58 följande:
    Så kändes det då min tjej i magen låg med huvudet utåt så att säga. Vanligtvis brukar de ju ligga med huvudet inåt, om du förstpr vad jag menar
    aha.. det som heter vidöppet läge? När dom ligger med ansiktet mot mammans mage?
    BF+6 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan

Kristyr skrev 2011-01-14 12:39:51 följande:
    ehhhh det har jag glömt.... 8½ mån glömmer man mycket på...

Hon låg till höger i magen hela tiden och magen var helt sne. BM skrattade lite åt min sneda mage...
    Min ligger också gärna åt höger, men det känns som en banan på nåt sätt.. Liksom sne ställt och inte mycket till hövve mellan bena på mig   typ så här (ursäkta min väderlösa konstnärliga sida )
    BF+6 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2011-01-14 12:47:16 följande:
    *hihi*

hon kom aldrig så långt ner...  hon började med kroppen vid revbenen och sedan banade neråt.

Apsnyggt med sne mage...

Undrar hur det hade sett ut om hon fått glida ner.. hon kom ju med KS 11dagar före bf.
    Å just de, du gjorde ju KS..  Min ligger ju långt ner, men det känns ibland som h*n sitter ner där inne, lite smått på tvären.. Ska till BM på måndag och ska kolla med henne..

Nu vill Bubblis låna datorn en liten stund så jag viker väl tvätt eller nåt istället
    BF+6 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan

Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes

BF+8 idag, suck suck!!
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-01-16 12:28:25 följande:
    Snart tror jag bebisen kommer!
    Jag har aldrig haft mer än mensvärksliknande värkar och sen gått direkt på krystvärkarna
    Så känner du denna "mensvärken" komma regelbundet så skulle jag åka in på koll. Är ju bra om man hinner in också
    Å jag hoppas så att du har rätt!! Nu är det tvärstilla igen, bara lite ont bak i ryggen Obestämd Fattar ingenting av detta, känner inte igen något utav det sen förut..

Tror inte det är någon fara att vi inte hinner in  
    BF+8 idag, suck suck!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17