Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 10:07:41 följande:
    ja det troooor jag, vet att det inte är exakt samma lila iofs men det beror på hur petig man är
    äsch... Nu MÅSTE jag ju gå o kolla ändå för jag blev så nyfiken

brb
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-12-10 10:10:08 följande:
    Jodå nu har vi varit o tagit prover på sjukhuset. Båda läkarna sa innan att hon inte behövde fasta, men sedan så ville de inte ta dem på labbet för att hon hade ätit. Men jag vägrade gå därifrån innan de hade tagit proverna. Så de tog dem i alla fall Måste ju få något ut av dem. Och inte kan vi vänta över helgen.
    Nu får hon som små blåser (med rött runt dem), de är kvar bara någon timme och sedan försvinner dem, det kommer nya... helskumt.

Här kommer en bild på klänningen o strumpisarna, men vill inte bråka med henne i onödan, så det blir kanske inte den bästa bilden.

Lilla gumman Hjärta

Många många kryapådigkramar från oss!!
  • RååSa BuBBlan

Hellu..

Tröttelitrött är milt uttryckt just nu *gäääsp* Ooooont i ryggen Kräks

Sen får man ett sms från gubbskrället " hej mammis bla bla bla sen ska vi spela boule "

Jaha, struntar väl jag i!! Så less på den karln just nu alltså Skrikandes

• RååSa BuBBlan

Idag har Bubblis lammknappisen på sig, det va LÄNGESEN!! Har glömt hur mycket jag verkligen äääälskar den tröjan Hjärta

Måste få fatt i en 110-116 alltså!! Vår e bara en 104 och den sitter superbra just nu..

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 16:03:33 följande:

nan har tryckt pa mitt tangentbord sa aao har forsvunnit... Vet nan vilken knapp jag ska trycka pa. Sablans ungar!

Vet tyvärr inte Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 18:07:08 följande:
    Nu så! Fick starta om datan, det enda som funkade

Ängeln: Jag antar att jag behöver 80? Hon är 72 lång o väger 9 kg.

Usch Bubblis, jag lider med dig! Förstår att du är trött på honom just nu!
    Kanon att du fick fason på det jädrans tangenter!!

Mmm.. Jag bara irriterar mig på allt han är och gör just nu Obestämd

Han verkar inte fatta ett jota denna gång, jag är GRAVID liksom och allt är precis som vanligt.. Som tex mornarna.. Han är ju i normalfallet på jobbet jämt jämt jämt och reser sjukt mycket, sen när han är hemma så skulle jag uppskatta nåt enormt om han kunde lämna Bubblis på dagis på morron då jag sover så enormt illa och det är tungt att klä henne med alla vinterkläder, skrapa biljäkeln osv..

Men NÄ... Då kommer han ju iväg en KVART senare till jobbet, en KVART liksom Skrikandes Han äger ju för fan företaget och nog fan kan han offra en KVART jäkel för min skull!!

Å sen att han ska till Norge nästa vecka, jädrans alltså..

Jag sa till honom att om jag får föda barn ensam då kan du se dig om efter en annan fru!! Skrikandes

Nä gud så less jag är på honom!! *morr*

Behöver lite hopping
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:34:07 följande:
    Jäklar i min låda vilket drag det var efter leksaker Lovar och svär att aldrig mer lägga massor i samma annons och dessutom fyra annonser på en gång!! Det blir ju heelsnurrigt
    säljer du beggat på blocket?
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-12-10 18:38:36 följande:
    *stora kramen*

usch vad jobbigt!

Blä för att ta på barn kläder med stora magen, jag tycker det är jobbigt utan mage lixom....
    Jag brukar klara hans jädra ego tänk rätt bra, men nu när man e så trött och enorm så tar jag det inge vidare, jag är besviken på massor han inte gör!!

Ja just nu när det är mellan 15-20 minus så måste ju ALLT på när man ska ut och det är inte de lättaste, sen ska man ju skrapa bilen efter det direkt och min bil är helt värdelös, genomtjock is på hela insidan, jag ligger inuti bilen och håller mig i ratten och skrapar sen ska man ut ur bilen åxå *otympliga jag*

Tack för kramen Kyss
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:40:03 följande:
    Jaa söker man på Fisher Price så är de första mina..vilket halva Sverige gör Just nu har jag sagt åt de att maila mig istället-det funkar fan inte att de ringer om alla fyra annonser på en gång och att jag ska där och då veta vad jag har satt för pris på just den saken..av 28 stycken liksom
    Nä för tusan, ta mail istället ha ha ha.. Du har att göra låter det som Hoppas du får in saftiga krooonor på dem Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17