• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

THEA och Grodan skrev 2010-05-28 00:41:49 följande:
    Finns luva på junior med, men jag vet inte om dom var fodrade då det var foder i luvorna.
    ja! Såklart, du har rätt. kom på nu att jag har sett lurvar med luva i stora storlekar. men då har jag saknat fodret. tycker det e himla fint
  • hzl
    etindris skrev 2010-05-28 00:46:52 följande:
    700 kr oj det Låter bra. Jag har messat min kompis nu. Hoppas att den passar för den är fin. Inte lika fin som lila men fin ändå och inte minst prisvärd. Konstigt med de röda tycker de är fina och smälter in bra. Neonrosa vet jag inte om jag skulle klara, är lite feg iblandJag är avis vill också åka på salg  Jaja "fyndade" en aqua flower klänning på T idag för dryga 1000-lappen. Hoppas nu bara den är i nyskick
    100 lappen antar jag? Då var den billigare än vad den hade vart på salg om du hade hittat nån där..
  • hzl
    Greksmurfen skrev 2010-05-28 00:49:41 följande:
    det som skiljer baby å junior fick jag lära mej är att på baby finns det en sådär där flärp ippe vid dragkedjan som förhindrar att den skaver.....=P..
    ahaaa.. jag lärde mig att det satt vid tummen, att baby hade inget tummhål
  • hzl

vad är eran favvogrej (om ni kan välja) från salgen?

• hzl

gud vad många fina rånarluvor nån hittade i bt! När jag kom dit såg jag bara space och pingviner..

jag måste erkänna att mitt favvoköp nog var den lila lurver. Jag som vart så anti lurvar... Men den är jättestor! Vågade inte satsa på en 80, då hade det inte vart nån växmån. och 86 hittade jag bara i overaller.. Efterlyser ffde en ljusgrå lurv i 86!

• hzl
    AochJsMamma skrev 2010-05-30 22:08:08 följande:
    Kikar in snabbt o tackar FIIIINASTE BÄSTASTE tjejerna som fixade tillbaks min Molo kasse idag!!! Som jag jublade när ni ringde!!!! Frida (som kläderna var åt) blev mega glad, o en enorm börda lättade från mina axlar!!! Så tack Olivers mamma, Smultron och MOLO MANNEN!!!!!!!!!!!       
    Men gud va skönt!! Jag tänkte att den MÅSTE ju vara kvarglömd, fanns ju inget annat alternativ. Jätteglad o lättad för din och din kompis skull!
  • hzl
    Linastrumpan skrev 2010-05-31 09:37:44 följande:
    Får jag fråga er experter....Vad är skillnaden på en lurv st 92 i junior o baby? Är baby mindre? Hur ser man vilken det är? Köpte en lurv på salgen i fredags och tänkte att den skulle passa min minsta som har st 86(med lite uppvik) men den passar min stora som har 110 i tröjor  
    junior är lite större, man ser på att tummhål finns på junior men inte baby och en skyddsflärp uppe så inte dragkedjan skavs på baby. Luvlurvarna har foder på baby
    Men det var lite lurigt att se först innan folk förklarade vad man skulle kolla efter.
    köpte en junior 92 till min tös och den är enorm! Måste hitta en 80 eller 86 nu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17