• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

det med skeppet låter ju jätte skoj

• MammaT
    lillronya skrev 2010-07-03 09:53:20 följande:
    Hej i tråden!
    Allt bra här?

Maugu: Läste kommentarerna i bloggen nu. TACK!!

Och efter att ha gjort det så slog det mej att fler kanske tänker så. Så om ni vill veta historien om min lilla Emilia så kan ni läsa mitt gästskriveri i Anna-Marias blogg.
    Gråter uh va hemskt och jag fattar inte hur människor kan vara så elaka
  • MammaT
    LJ2 skrev 2010-07-04 14:56:57 följande:
    jag e ute i solen, inne i vardagsrummet, i sovrummet, i barnens rum, i källaren o i tvättstugan...
    packar o packar o letar reda på allt o kolla listan..
    men nu så börjar de bli klart allt.. faktiskt!!
    härligt att höra
  • MammaT
    Greksmurfen skrev 2010-07-05 11:27:47 följande:

här går teletubbies nonstop...inte lätt när man e liten å sjuk.... precis gett maxen febernedsättande så snart lä vella effekten å en hyperaktiv unge komma igång =P....
    det e komiskt vad lite alvedon kan göra.. från att ligga platt fall till hyperaktiv... ska försöka få i han lite välling då iaf.. så han får i sig nått... inte kul för han å ha 39-40 grders feber i denna hettan =S...

lite OT
    **PLASTISOCK** TOTAL UTFÖRSÄLJNING**
    Datum:
    den 4 augusti 2010
    Tid:
    12:00 - 15:00
    Plats:
    TESSINS VÄG 19 , 21758 MALMÖ
    Beskrivning Bäste PLASTISOCK anhängare! Gör dig redo för lagerutförsäljning 4 – 5 Augusti på Tessinsväg 19 i Malmö!
    Du kommer kunna fynda rejält!
    Vi kommer ha öppet från 12,00 till 18,00 båda dagarna!
    Ser fram emot att se dig!

Bästa hälsningar
    PLASTISOCK

hmm va tror ni BF 2 aug =P... hade så velat åka ner =P
    det finns ju förlossning i malmö med
  • MammaT
    ChokladMoshin skrev 2010-07-06 11:31:45 följande:

Vad skulle ni köpa för stl. i Molo kortärmad body till en normalstor 8 månaders?
    Blir 74 lagom?

min tjej kan fortfarande ha 74 och hon är 15 månader så då borde 74 vara lagom
  • MammaT
    Greksmurfen skrev 2010-07-06 12:43:29 följande:
    eleraff På onsdagen den 7:e juli börjar vår stora SOMMAR-REA i vår Kalmarbutik!! För att ge våra stamkunder chansen att välja bland godbitarna håller vi öppet imorgon, tisdag, mellan kl.18-20 och ger då 50% på hela vårt rea-sortiment. Denna rea gäller endast imorgon kväll och endast i vår fysiska Kalmar-butik. Välkomna !
    verlar bli en runda till kalmar ikväll =P..........
    nä va skoj
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-07-06 12:25:52 följande:
    haha jag hade 80 på lillebror från han var typ 5 månader
    oj vilken skillnad
  • MammaT

ni som använder vanish har ni lyckats bränna sönder plaggen, jag lyckades bränna sönder en kaninsuit fast jag hade den över natten det kanske jag inte skulle ha gjort

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17