• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

alltså hur gör man om man ska reklamera en vara då måste man ha kvittot eller, köpte molos påslakan med fotbollarna och tvättade det nu för första gången gjorde allt som där stod och nu när jag tar ut det ur tvättmaskinen är hela skiten sönder sömnen har lossnat helt

• MammaT
    Buttelina skrev 2011-03-11 19:49:24 följande:
    du är tredje personen som skriver det.. hände i örngottet på våra kattlakan med..

köpte du det i webbutik?
    oj ja jag har inte hunnit läsa här på länge, jag köpte från llm absolut inte deras fel men tycker dte är dålig stil av molo att sy så dåligt att de inte klarar första tvätten ens
  • MammaT
    Buttelina skrev 2011-03-11 19:54:57 följande:
    har du kvar orderbekräftelsen? i så fall ska det räcka. det var där jag köpte mina med.. kanske ska reklamera jag med... hmm
    jag ska se vad jag har kvar, helt sjukt och jag som hade tänkt köpa djungeldjuren men det hoppar jag över
  • MammaT

Tjejer finns colibriskorna i mindre storlek någonstanns eller är jag helt sent ute

• MammaT

vad är bäst att köpa till en bebis som kommer i slutet av juni suits eller kortarmade bodys jag köpte bara killmönster på förra salgen så nu känns det som att jag behöver inhandla något tjejaktigt med

• MammaT
    Busbellan skrev 2011-05-04 14:05:02 följande:
    Suits med korta ärmar och ben hade jag inhandlat, och hoppats på en varm sommar
    ja det är smart nu gäller det bara att hitta sommarsuits i colibri och popcorn

tack för tipset
  • MammaT

dom flesta är väl på g till salgen nu men är det någon som vet om dte är någon storleksmässig skillnad mellan baby 92 och junior 92 i molo fleecen är i akut behov av fleece

• MammaT

fast är det inte konstigt att där inte finns så mycket man tycker ändå att många shoppar lägger ner för att folk handlar så lite eller har molo börjat göra mindre mängder av plaggen

• MammaT

vet någon om man kan rädda vår fina småfolksbambiklänning från några elaka bläckpennfläckar

• MammaT
    Buttelina skrev 2011-06-09 20:49:53 följande:
    var har du fått den koden ifrån? gäller det på ett helt köp?
    japp det gäller på ett helt köp
  • MammaT
    lillronya skrev 2011-06-16 16:58:54 följande:

Läste vidare nu och i deras (SSUs) förslag ska det vaa obligatorisk förskola från 1 år. Alltså vad håller de på med?

Måtte inga såna lagar gå igenom innan mina barn har börjat skolan.

men det kan dom väl inte få igenom
  • MammaT
    lillronya skrev 2011-06-16 17:15:33 följande:
    Nä det får man ju verkligen inte hoppas att de får!
    eller så kan dom börja förskolan samma dag som de skrivs ut från bb så kan mamma börja jobba den dagen också tänk va smarta barn vi får då de lär sig läsa innan de ens kan prata
  • MammaT
    Frambuesa skrev 2011-10-26 20:51:53 följande:
    Ni som har barn sedan innan.. hur länge kan en nyfödd bebis egentligen ha strl 50? Kommer den växa ur det på bara någon vecka som vissa påstår..isåfall känns de ju onödigt att köpa fina, dyra plagg i början..  i vilken ålder kan de ha kläderna ''längst'' enligt er erfarenhet?
    mitt första barn kunde ha molo 56 länge medan mitt andra barn kunde ha det max 2 månader
  • MammaT
    stjärna4 skrev 2011-10-28 15:58:37 följande:

Någon som har sett denna i verkligheten och kan hjälpa mig med om den gröna färgen är fin.Är den neongrön,det är ju så svårt att se på bilden.Tacksam för svar :)
    den är jätte fin har den suiten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17