Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jojo-skyll allt på ett stackars Smultron...

Det enda TV1000aktiga jag gjorde var att uppmana till mer samliv{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-20 12:32:55 följande:
    ...... tror inte man kommer se röken av många ..... de lär vara fullt sysselsatta med pålar, takkronor & allt vad det nu är i si så där 5 dagar
    Haha-jag fick precis svar på mitt sms till maken..det bestod i princip enbart av ord som kotte,mus,spets och värre grejer{#lang_emotions_dreamer}

Min man ääääälskar salg
  • Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 12:42:08 följande:
    Jag får åka på salg ändå jag, och ta med mig slantarna jag behöver utan en massa pålridning och grejer.
    Det får ju jag också såklart..det är till och med maken som tycker att jag ska åka både en och flera ggr bara för att jag tycker att det är så roligt.{#lang_emotions_heart}
    Det har blivit lite av en grej att anspela maximalt på snusk så fort det är salg på tapeten
  • Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 12:46:10 följande:
    Jaa, jag vet, skoja bara!
    Fattar jag väl men andra som läser kanske på fullaste allvar tror att jag axlar en Lolitaroll bara för att det är salg Eller ännu värre "får" tigga om lov att åka!
  • Smultronhjärta
    Malo skrev 2010-05-20 15:37:21 följande:
    En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i  stl 23 någonstans?
    Japp-anledningen till att de finns kvar är nog för att de kostar 100kr mer där än på alla andra ställen{#lang_emotions_undecided}
    Så är du riktigt desperat så springer du till Hippokids
  • Smultronhjärta

God morgon eller ja god och god kan jag knappt hålla med om..

Liten Lova är sjuk så hon har kräkt ner i princip a l l t under natten vilket då innebär att jag har väl lyckats sova 1 timme

Tjolla: Har kollat Name it`s webshop?

• Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-05-21 08:49:00 följande:
    Stackars Lova! Och stackars mamman..det är knappt man håller ihop efter såna nätter!
    Ja fy f*n för kaskadspyor{#lang_emotions_throwup} Vi har i natt turats om,jag och maken, med att antingen hålla Lova,sanera hemmet eller duscha bort kräk..
    Tror jag ska snoka reda på lite rea som tröst-trots 3 salger nästa vecka
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-05-21 08:54:27 följande:
    Åhh hujja, det är så himla trist när de små får magsjuka. Tror Milla hann med tre svängar i vinter, fyyy  Hoppas hon blir kry snart!

Ja det är ryyyysligt*hua* Jag tvättar som en galning och funderar på vilka gardiner jag sätta upp eftersom hon lyckades träffa den ena på väg till badkaret{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-05-21 08:57:09 följande:
    3? Nä nä..räknas som två om det är olika märken ju Man ska gå på IdaT och Molo..punkt, hur många gånger man går det är en annan sak
    ...inte om man frågar min man och inte heller när man planerar hur mycket pengar som ska växlas{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 09:46:57 följande:
    Guuuud vilken söt! Vad var det för shop??? Fixar betalningen till dig sen, nu kommer strax prästen på dopsamtal Smultron: Stackars Lilla Söta Lova! Visste inte ens att dom hade webshop, ska kolla Köpte förresten det där GALT babygymmet/nestet på ebay hörde viskas om att du rekomenderade det Hur lång tid tog det innan du fick ditt?
    Det tog en dryg vecka..Grattis till ett mycket bra köp-vi har haft stor användning av vårt både till Max och Lova
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17