Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-23 15:56:06 följande:
    Jag hade testat vodka
    ..och tandkräm
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Hemma från akuten med Lova som troligen får återvända imorgon för dropp och make som under väntetiden där borta gick från dålig till väldigt dålig..

• Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-05-24 00:35:29 följande:
    Nämen usch, vad är det för fel? Jag sitter i valet och kvalet om jag skall ta Alex till akuten då han har över 40 graders feber som jag inte får ner
    Vi hade det problemet också,gick nästan 2 dygn för oss att få ner Lovas feber som låg nära 40 grader trots alvedon. Det var först när jag började varva alvedon med ipren som den gick ner,sen kräktes hon i ett par dygn och bajsade som en tok. Idag har hon fortfarande risig mage men inget kräk dock är hon inte alls sig lik,matt och ynklig. Så jag ringde 1177 och fick rådet att åka in och kolla läget. Iofs så visade hon ett jädra humör när läkaren skulle undersöka

Stoffe däremot fick gå på toan mitt under läkarens besök-på den liiiilla toan i anslutning till vårt isolerade rum
  • Smultronhjärta

Tillägger..Tycker du ska ringa 1177 och sen ta beslut.

Nu ska jag se om jag får sova någon timme innan Lovas mage strejkar vidare

• Smultronhjärta

God morgon!

Jag är sååå less på magsjuka{#lang_emotions_throwup} Nu ska jag göra frukost till maken...popcorn is the shit

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:10:01 följande:
    Stackars små sjuklingar! O stora. Avskyr magsjuka...hoppas inte du blir smittad lagom till salgen Smultron! Ang feber så har A haft feber toppar med över 40 grader två gånger, tycker det är så obehagligt när den inte går ner! Vi fick oxå tipset att varva alvedon o ipren..har de fortfarande så hög feber efter tre dygn så skulle man absolut åka in, tidigare om de är påverkade o inte får i sig vätska o kissar.
    Nej jag kämpar för att slippa..missbrukar pepparkorn,sover på soffan och överdoserar desinfektionsmedel Stoffe är ju jäkligt dålig men han får ändå sköta Lovas behov(som är väldigt få just nu)och tvätten...
    Jag har talat om för honom att om jag blir sjuk lagom till salgen så lär jag vara riksförbannad i minst ett halvår
    Stormis skrev 2010-05-24 08:11:21 följande:
    Klart du ska. Resepriset är ju humant om man åker många och salg piggar upp en i flera veckor!
    Alltså jag tror inte folk förstår hur bra popcorn är vid magsjuka!
  • Smultronhjärta

Jag tycker att Kik kid har bäst solhattar- mjuka,enfärgade och sitter som en smäck

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 11:59:43 följande:
    Har en kikkid, men den är nog för liten
    Du behöver nog ha den största storleken till Svea. Max har den storleken och den passar och då kan jag tillägga att Max har stort huvud
  • Smultronhjärta

Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-25 10:11:32 följande:
    Låter som min karl! Hur mår lilla Lova idag Smultronhjärta?? Nu är barnvakt fixad etc etc, så det blir salg för mig trots allt- glad!
    Wiiiie vad roligt med salg

Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igår

Lova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17