Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-31 15:11:40 följande:
    He he, ja så kan det ju också vara Min gubbe började precis sin resperiod, tycker det är SÅÅÅ trist, fast det är ganska skönt att jag slipper hans snarkande om nätterna

Den rosa som Ecoloco har då?
    Min kommer åxå dra igång med resandet snart, det gillar jag dock INTE för då blir det lämning på dagis för mig åxå och det tror jag kan bli tufft vissa dagar..

Å har dom en råååsa? Måste kika
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-01-31 15:36:00 följande:
    God eftermiddag!

Vad gör ni här`? 
    hej hopp

jag letar små Katvig suits jag
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2011-02-17 18:33:32 följande:
    God kväll!

Åh jag är alldeles kär i vår nya kamera,har fotat mycket säljagrejer nu och den är såå braSolig

Sen fick jag idag hem en superfin klänning,jag har hopp om de små fläckarna..
    www.tradera.com/Klanning-fran-Smafolk-stl-86-...
    Den där klänningen är den FINASTE Småfolken jag nånsin sett!! Älskar den sååå!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Hellu girls!!

Jag har såååååååååå tråkigt alltså!! Finns liksom ingenting att göra här och inga vänner har man här heller, blöööö!!

Funderar på lite hopping men borde gå och posta paket istället

Tofflan: Hon e bedååååårande söt din lilla alltså!! Hjärta

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-02-23 10:02:01 följande:
    Undrar om jag först nu riktigt förstår suitsens "storhet" *bättre sent än aldrig* Till Noel hade jag inte så många suits när han var så liten som Lea utan mer efter något år. Nu inser jag att det är så praktiskt och har mycket färre bodies än med Noel.  Att det ska ta flera år att inse det...
    Suits rules  

Bubblis har faktiskt precis slutat med dem, hon växte ur sina sista två strax innan jul *saknar*
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17