Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

mårning!

ryslig natt i natt  hua va trött jag är Spöke

Kommer det någe mer Molo eller är detta DET liksom? är faktiskt inte superförtjust denna gång Obestämd 

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-03-05 08:18:18 följande:
    En sån natt? 

Jag har dålig koll på om det kommer mer faktiskt.

Har du köpt ngt från denna kollektiont? 
    Mmm.. Hon sov så gott och sen ringer mobil fan 00.30 och väcker henne.. Sen ville hon upp 03.30 och sen somnar vi om en timme senare och så ringer mobilfan 05.45 IGEN, blööö!!

Jag köpte en colibri klänning från annacill som inte kommit än efter flera veckor så jag antar att jag INTE köpt nåt
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-03-05 08:20:24 följande:
    Har spöket haft partaj?

Det komer väl badkläder iaf, men kläder vet jag faktiskt inte men hoppas på fler sommarsuits.
    Ja lite små party
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-03-05 08:44:45 följande:
    De var nämligen svindyra. 500 spänn för ett par badbrallor
    Förvånad Tjena!! Billigt öh Obestämd

Å jag som tycker suitsen är på tok för dyra med sina 379.-
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Hur har ni det?

Jag har varit rätt dålig ett tag men är på benen nu.

Köpte våra första colibriplagg idag, det va verkligen på tiden Får se om jag gillar det IRL..

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2011-03-11 20:41:11 följande:
    Heeeeeej vännen.
    Här kämpar vi med feber och hosta, känns som vi varit sjuka hela detta året än så länge.
    Hur är det med dej nu? Läste på fb att du varit dålig

Åh, ja det var på tiden, gillar du det inte irl så är du knasig Meja har fått mössa, skor, leggings, t-shirt och klänning i colibri än så länge, och mer blir det nog.
    Hej söt

Usch då Hoppas ni slipper sjukisar snart!! Jobbigt när det går i ett sådär Obestämd  *kryapåerkramar*

Jo då, jag har fått upp vätskebalansen i kroppen, blodtrycket är lägre och jag tuppar inte av hela tiden just nu, men är såååå trött och svag så det går sakta allt man gör.. Vill bara att dom ska hitta vad som är fel så man kan åtgärda det, inga mer sjukhus nu!!

Vi får se om colibri och jag e kompatibla   Jag gillar lite mörkare färger egentligen Ska köpa bondgårdssuiten med mörka kantband till Saga och leggingsen till Bubblis, det är det finaste printet just nu tycker jag, mörkt och bra
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-03-11 20:41:16 följande:
    Du kommer säkkert att gilla Colibri!!!

KRAM 
    Hoppas

kram tbax Hjärta
    jompa skrev 2011-03-11 20:41:56 följande:
    Hej vännen,
    vad är det som har hänt? Har inte hängt med varken här eller på FB.
    Hej sötis Kyss

Jag vet inte riktigt vad det är som är galet med mig..

Började förra tisdagen, jag kände bara att nu kollapsar kroppen, oerhört otäck känsla! Kollade blodtrycket och det va sjukt högt, det bara steg o steg och jag åkte in akut när det hamnade på 180/120. Blev hemskickad efter några timmar trots att jag va så svag och yr, sen va vi i sthlm på Lördag i ett snabbt ärende och då händer det igen, jag svimmar av helt på akuten med skyhögt blodtryck, skakningar, yrsel, illamående, blev inlagd direkt på hjärtavdelningen.. Dom hittade inget mer än lågt Kalium värde sen åkte jag hem efter två nätter trots att jag tuppat av 3 ggr där inne.. Sen i Tisdags börjar hjärtat bete sig onormalt, slår oregelbundet och jag kan inte gå, efter flera timmar ringer jag in och ska in direkt, skyhögt blodtryck igen, ragglar och är yr, högröd i ansiktet och mår fruktansvärt. Inlagd igen.. Och nu är det massa prover om igen, just nu är dom inne på binjurarna, om dom producerar för mycket av vad det nu va.. Sen har jag vätskebrist som nu börjar ge med sig, jag är helt slut!!

Å min tappra lilla bebis har campat med mamma på alla sjukhus Hjärta
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17