Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-10-24 20:45:25 följande:
    AJ aj aj inte länka till sånt fint så nära salgen!!! Jag har redan shoppat 3 suits och ett par Molo jeans på T ikväll
    ohhh länkar tack
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-10-27 06:51:07 följande:
    Butte: Kan inte svara i din GB så jag skriver här.
    Jag gjorde bara en hyfsat snabb rond men såg inga Molo-tröjor alls ute på stora bordet. Dock skulle de ju packa upp mera under kvällen så vem vet?! Leggings kollar jag inte alls efter så det kan jag inte svara på, ligger de i lådor under bordet?? Ska kanske dit igen så då kan jag kika!
    meen är inte du inbjuden? fixar genast! jag åkte själv dit idag blev en katvigtröja, två hummeltröjor och ett par molo termobyxor ändå nöjd!
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-10-27 15:53:27 följande:

Nope, var visst inte det!

Härligt att du hittade lite grejor när du var där idag ändå! *love shopping*

lööv it too
    h80 skrev 2010-10-27 15:55:49 följande:
    ååhh fint, är det nån ide att åka dit imorgon tror du? var det mycket folk? (jag ska ha barnen med igen)
    nää tycker inte att det är nån speciell ide.. visst där var hummel nu men inget speciellt på baby och inget molo alls.. njäe
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-10-27 17:22:12 följande:
    Butte, Everlonn, Tjolla...-Stort tack för den superfina bodysuiten! Ni är bäst!
    visst var den sööt <3 det har varit en insamling till dig men jag vet inte vad som hände med den så vi tyckte att vi kunde köpa en liten grej till dig i alla fall
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-10-28 20:24:51 följande:
    Vad kostar en hummel vinteroverall?
    runt 1200 över strl 98. tror jag det är. kolla llm hemsida. vilka färger på molo overaller hade dom på ott? strl 110/116.. om du minns
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-10-28 21:03:56 följande:
    är inte helt undra, men jag tror att det var nån rosa/orange....
    typ den som heter crazy salmon? den skrikiga laxorange?
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-10-28 21:09:22 följande:
    nej, tror inte det var den, men jag har bara sett den färgen i softshell, så jag kan ha fel. Det skulle kunna vara den färgen som busbellan visade tidigare i tråden. Men jag är inte säker..........så lita inte helt på mig
    ok tack
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-10-28 21:23:05 följande:
    Fanns många crazy salmon i olika storlekar på OTT när jag var där
    ja men den vill jag inte ha haha när var du där?
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-10-28 21:55:22 följande:
    Glömde bort en auktion på T ikväll, känner mig nu både Gråter och Skrikandes

varför gör jag såhär?
    vilken ?
    Preggi skrev 2010-10-28 21:49:35 följande:
    Godkväll,Varför inte då? Den är ju sååå himla fin på! tvekade när jag köpte den på OTT sist men nu ångrar jag mig verkligen inte. Finaste ju!
    njääe inte bellas färg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17