Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej Thea! Det var längesen!
    Såååå söta bilder!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    MammaT skrev 2010-10-01 22:13:50 följande:
    så härligt att se barnen i första danskplaggen här var kaninerna i strl 56 suit första plagget
    Det blir så nostalgiskt.
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 22:15:48 följande:
    Ja, det var det, har en period nu med bebislängtan som ibland tar överhanden och eftersom det trillar in mycket bebisar i tråden har jag behövt ta en paus vi har nu kämpat i 2,5 år men till slut blir det nog en bebis även om det inte känns så jusst nu.

Men är för tillfället vid bättre mod och kikar ju in här även om jag "inte syns" kan ju inte hålla mig heeeelt borta

Vi ses säkert på MOLO salgen om inte annat

Det är så kul att kolla på dom gamla bilderna med dom första kläderna, det känns ju som igår
    Har gissat att det varit så. Trist för er, verkligen! Vi har ju också varit i den sitsen och det kom ju till sist. Men fy vad det känns orättvist att behöva vänta och längta så länge!

Nä försvinn inte helt! Bra att du kikar in emellanåt.

Ja det känns som att det var alldeles nyligen de var sådär små.
  • lillronya
    Tic1 skrev 2010-10-01 22:21:08 följande:
    Brukar det finnas softshelljackor på Molo salgen?? Vi har en nu som är en stooor favorit, rasberry från i våras, och jag skulle vilja bunkra en större stl i samma färg men det verkar inte finnas nån kvar i nån shop tyvärr  
    De vi har, har jag köpt på salg. Men man kan aldrig vara säker på något när det gäller salg.
  • lillronya
    solouniko skrev 2010-10-01 22:22:33 följande:
    ÅH så söta små barn Ja, tiden går verkligen såå fort!

Millas första Molo var multiflowersuit i 56 Solig Underbart! Och lila kottar hade hon från IdaT i byxa och body, och gula sniglar med i 56 Såå synd att inte IdaT säljs här längre, var perfekta på små nyfödingar ju! Katvig är ju också rätt små och smala, sitter 56 bra på en nyfödis? Molos är ju så attans breda, men var ändå perfekt på Milla som hade skena som bebis.
    Åh på salgen igår så fanns det sååå mycket söta pluttkläder! Fy vad man kunde handlat där om man haft en liten på gång.
  • lillronya
    solouniko skrev 2010-10-01 22:28:29 följande:
    Åhh Fasen vad synd det är att man ska bo sååå långt bort alltså!! Hoppas iallafall på att jag får nått bud till molosalgen för jag lär nog inte komma dit själv Där kan man vä också fynda fina pyttekläder
    Ja det är dumt! Kom närmare vetja!
    Å ja på molo kan man fynda sååå mycket fint smått!
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 22:29:48 följande:
    Nej, jag kan inte försvinna helt, då skulle jag ju längta ihjäl mig efter er
    Och vi efter dej.
    Mawe123 skrev 2010-10-01 22:31:50 följande:
    Åh vilka underbara små danska bäbisar ni bjuder på ikväll Solig 
    Här är L med IdaT allover:
    Å vilken liten sötnöt!
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-10-01 22:52:47 följande:
    Jag sympati deppar - har 26 mil ner till umeå liksom Skrikandes 

-tack lillronja.
    Fy vad långt bort du bor! Umeå är låååångt härifrån, men fint. Har varit utanför där nånstans på semester ett par gånger.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 07:59:36 följande:
    Tack! Den behövde vi verkligen
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 23:43:26 följande:
    Vilket köp nu pris Någon måste ju slå till!
    Måste och måste..Drömmer Den får komma hit och provas lite iaf
    Grattis! Lagom pris där.
  • lillronya
    Lantani skrev 2010-10-02 08:06:46 följande:
    Hur stora/långa har era barn varit när de kunnat börja använda storlek 104 på molooverallen?
    Jag har köpt 104 till mina i år och de är 96-97 cm långa nu.
    DSC00951.JPGDSC00952.JPG
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 08:11:48 följande:
    Ja biliigare än salg Sen får jag se om jag är överens med färgenDrömmer
    Ja för det priset kan du ju fundera ett tag.

Sitter och surar för att jag fick tag i fel stl på Anjelins regnbyxor i torsdags. Kollade noggrant storleken i allt utom de. Dessutom är termobyxorna helt knas i modellen till henne. Där går i två A i de.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 08:20:50 följande:
    Åh vad tråkigt med fel storlek och modellen där.. Jag har knappt orkat kolla på allt jag köpte,det var en kraftansträngning att fota allt igår sen har jag släppt det. Idag ska jag skicka mannen till bolaget och köpa Minttu mot min onda hals

Barnen har idag Småfolk på sig,inser att jag nog är tillbaka på Småfolk igen efter att ha varit lite less och använt mer Molo. Nu är det tvärtom..igen*ordningen återställd*
    Å har du fortfarande ont i halsen? Blir bra med minttu.

Jag är nog också inne på småfolk och katvig igen. Lite trött på molo, faktiskt.
    JAg tycker det är synd att det inte är hummelsalg. Där hade jag blivit fattig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17