Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

maggan75 skrev 2011-11-02 16:32:47 följande:
    Orange med cerisa kantband och mörkgrå  med  cerisa kantband  blev helt kär i den orangea  så läcker men det får nog bli en julklapp  tror jag    Tösen har  en rosa med lila kantband hon använder nu sonen har  en turkos (eller är det blå) med gröna kantband  och en svart
    Ah fina färger!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    fröken ida skrev 2011-11-02 18:00:41 följande:
    Med kardborren? Är det Tretorn? Har jag helt missat
    Japp det är tretorn och de är dumma att missa.
    Superbra skor som är vattentäta och tuffa.
  • lillronya
    Ängelii skrev 2011-11-02 21:49:37 följande:
    Lillronya: Vilken underbar kappa din lilla tjej har på sig i bildtråden
    Tack!
    Ja den är jag och hon väldigt nöjda med. Roligt att ha något sånt till fint.
  • lillronya
    WTF skrev 2011-11-03 20:18:53 följande:
    Puffelipuff... Alltså en körtråd inför salgen!
    Tror inte det, tyvärr.
    Verkar som allt folk bara hänger på fb nuförtiden...
  • lillronya
    WTF skrev 2011-11-03 20:26:25 följande:
    Finns det någon grupp där det diskuteras då?
    Jag tror inte det heller.
    KAnske här
    http://www.facebook.com/media/set/?id=707050465&qn=1320348452&tid=116238011784354&success=1&session_id=0&start_time=1320348452&failure=0&set=oa.169946946413460#!/groups/Shoppadanskabarnklader/
    Vi är ju vårt vanliga gäng som åker så jag har inte koll.
  • lillronya
    WTF skrev 2011-11-03 21:05:58 följande:
    4½ mil nordost om Gbg, bor nära movie om det hjälper något. 
    Ok, ska kolla om det finns någon därifrån som har plats. Borde ju gå nån bil från gbg om inte annat.
  • lillronya
    Be Lu skrev 2011-11-10 14:41:14 följande:
    Åh va mycket fint! Avis!
    Tack!
    Ja där var massor av godbitar och jag tror aldrig jag har haft så svårt att välja ut vad som skulle följa med hem.
    KajsaMaja70 skrev 2011-11-10 12:51:54 följande:
    De tar väl Dankort på salgen? De brukar göra det i alla fall! Någon som vet om det är ändrat? Skickar dit mannen idag, han  jobbar i Köpenhamn, så han börjar bli rätt van att få åka på lagersalgs !

Lägg gärna upp bilder på era fynd!!!  
    Jo de tar dankort där.
  • lillronya
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-11-10 14:46:10 följande:
    lillronya: jätte fina fynd! Påslakan med fotbollar vill ju även vi ha! Ska du dit något mer?   kostade?
    Tack!
    Ja de är fina
    Jag ska inte dit mer, tyvärr.
    De kostade 225 dkk.
  • lillronya
    fröken ida skrev 2011-11-10 15:02:20 följande:
    Så mycket fint du shoppat Lillronya både till mig själv och Maggan. Jag har tyvärr inte plusmedlemskap så jag kan lägga upp bilder, då skulle ni få se allt fint liljan o loppan handlade till mig (eller ja mina barn är det väl egentligen )

Tack!!

Alla kan väl lägga upp bilder nu eller?

Isf har du en "ladda upp bilder"-knapp under "posta inlägget"-knappen här under.

• lillronya
    WTF skrev 2011-11-10 19:36:02 följande:
    Ronya: vad är det för storlek på påslakanen? Fanns det svenska storlek och för vuxensäng, vet du? 
    De jag köpte är svenska mått för vuxensäng.
    WTF skrev 2011-11-10 20:28:41 följande:
    Ni som vet, är det helt kört om man kommer vid 11.30 på lördag (öppnar 10.00)? Kikar nämligen lite på tåg om jag inte får med mig någon...
    Det tror jag inte.
    Alltid bäst att vara där tidigt men brukar funka att komma senare på lördagen tycker jag.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-11-10 20:32:08 följande:
    Tack Lillronya för fina inköp   åhhh du är värd så många {#emotions_dlg.flower}

Denna veckan hade varit kört för mig att få ledigt då chefen är sjukskriven och jag  har fått göra hennes jobb
    me man blir ju sååå sugen att åka till våren hoppas man kan då
    Gillade du det?
    Så svårt när man inte känner varandra.

Hoppas också du kan åka till våren!
    Det är så roligt att vara med om det själv ju!
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-11-10 21:42:12 följande:
    ja jag gillade det tack, och jag förstår att det är svårt  det var därför du fick helt fria händer

jag återkommer i morgon för jag måste sova  klockan ringer 04,30 i morgon igen
    Åh vad bra!
    Sov gott då!
  • lillronya
    imsel skrev 2011-11-23 21:49:58 följande:
    Är dom där ljusa de enda som finns som är tunnare? Finns det mörka tunna också?
    Haremsjeansen som kom i våras, som är mörka, är lite tunnare tycker jag nog. Men inte som de ljusa.
  • lillronya
    Doodies skrev 2011-11-26 16:04:39 följande:
    Ni som har eller har inhandlat regnbågsoverallen.. har ni något tips på en matchande mössa?

Har fått tag på både handskar och skor. Fyndade precis ett par svarta Sorel kängor för 399 fraktfritt.
    Vi har röda mössor till. En från NS och en från IdaT.
  • lillronya
    Be Lu skrev 2011-12-06 15:51:59 följande:
    Hej, måste bara fråga er Danskexperter. Molos overall, Rainbow, är den bra att impregnera eller förstör man bara då? Hur gör ni? Tack på förhand!
    Den behövs inte impregneras, den är ju redan vattentät.
    Jag har iaf aldrig gjort det...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17