Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    THEA och Grodan skrev 2010-10-23 09:40:06 följande:
    Nu tar jag en tur till OTT, någon som skall dit idag?
    *aaaaavis*
    Hade jag bott i närheten hade jag åkt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hej hopp igen

Här flyttas det lekstuga för fullt, och Liam är som vanligt lycklig när morfar är här

Beställde precis vintermössa och vantar till Liam så nu är hans vintergarderob komplett.
    Detta blev det:
    http://www.klkids.se/pub_images/original/15030806_3816.jpg
    http://www.klkids.se/pub_images/original/15030818_3734.jpg

Blir nog fint till hans overall.
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/3452_201065301514290240.jpg

• ängeln83
    H I L L A skrev 2010-10-23 12:28:33 följande:
    Superfint !!!
    Vilken stl tog du på mössan ?
    Tror också det blir fint Lite roligare med regnbågen än enfärgat även på mössa/vantar.

Jag tog 3-5 år, har ingen aning om hur dom är i storlek men jag hoppas den passar.
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-10-23 12:34:34 följande:
    Du får slänga in en bild i bt sen
    Det ska jag absolut göra
    Fick lite smått panik då alla Liams vinter mössor/vantar var för små, och nu behövs dom ju snart.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-24 09:26:39 följande:
    OT men fick lite panik igår när alla svarta ullrånisar från Reima var slut i min lokalabutik i rätt storlek, men nu hittade jag på KL kids i rätt storlek. Perfekt med fraktfritt och 10%
    Härligt
    Jag beställde ju Molo mössa och vantar därifrån i går, fick mail direkt att det var skickat. Perfekt med fraktfritt o 10%
    Hoppas nu att mössan passar, vilken storlek har du till Milla?
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-24 09:39:15 följande:
    Kanon! Milla har stl 1-2 år och hon är ju 1½ så storlekarna verkar stämma rätt bra. Behövde en till vintermössa och den Reiman är så praktiskt på dagis osv så det slipper glepa
    Åh bra, jag tog 3-5 år till Liam, då borde det ju funka.

Rånisar är verkligen kanon, tyvärr går inte mina barn med på att ha det på sej.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-24 09:57:54 följande:
    Ja då borde det ju passa. Vilken färg blev det? Joo det är kanon! Har en tjock molo med stjärnor också men reiman är fodrad med ull så den borde stå emot våra -30 dagar Milla är inte heller överförtjust i de men hon är ung ännu så jag hoppas hon vänjer sig
    Absolut Men man vet ju aldrig, en del storlekar är ju verkligen knas. Köpte den randiga stickade VV mössan till Liam och i den fick jag köpa 7-8 år,  känns ju ganska normalt till en 3½ åring

Det blev regnbågs mössa och vantar, blir nog fick till den gröna Molo overallen
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-24 11:36:04 följande:
    Ja endel storlekar kan verkligen vara galna Inte kanske helt normalt till han nej, haha! Ibland undar man vad dom mäter efter för bjässar Åh ja, det blir nog superfint!

Ha ha verkligen. Meja fick ju storlek 3-4 år på VV mössan, 1 år gammal

Ja det tror jag nog, nu vill vi bara ha vinter och snö också, än så länge traskar Liam runt i regnkläder.

• ängeln83

Hej hopp flickor.

Hemma och pustar ut en liten stund, var på bvc för 1 års kontroll av Meja tidigt imorse, allt var prima, och hon väger exakt lika mycket som Liam gjorde på 1 års kontrollen, 8920 g Sprutor fick hon också, stackarn skrek som en stucken gris och Liam blev aaaaaarg på läkaren Därefter blev det några timmar på ÖF, strax ska barnen till farmor och jag ska sätta mej i frisör stolen, äntligen, och ikväll blir det hockey för mej och sambon.

Fick hem Molos vintermössa till Liam igår, tog storlek 3-5 år men det var verkligen precis, han hade lätt kunnat ha den största storleken. Mina barn måste ha extremt stora huvud

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17