Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-10-17 11:20:31 följande:
    jag har shoppat två småfolk tröjor. och en kik kid frotteklänning på t. Värsta fyndet
    Vilka tröjor?
    Ah just det ja, klänningen såg jag att du länkade till, fyyyynd 
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Så nu är röd Kik Kid klänning beställt till Meja, nu är ju bara frågan vad Liam ska ha för kläder på julafton? Ha ha, ute i god tid, jaa

• ängeln83
    na96gen skrev 2010-10-17 11:35:50 följande:
    var beställde du den ? Tyst
    Från Barnlyan, lite dyr där men jag hittade den inte någon annanstans.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-10-17 11:51:19 följande:
    hoppas att hon lägger upp föer då jag belv så glad när jag såg dom. var så nära att köpa sån förra veckan för 279 + frakt 30kr.. så jag var nöjd
    Ja...eller inte, för jag ska ändå inte shoppa mera nu
    Fast nu ligger Liam mellan storlekarna igen så jag får nog vänta ett tag med Småfolk till honom. Fick ju hem en i 110/116 från T men herregud så stor den var, typ som en klänning.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Värst vad alla är flitiga med Tradera då, jag har verkligen tappat stinget Borde nog ta mej i kragen för det börjar bli lite väl mycket urväxa kläder här

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 21:21:15 följande:
    I mitt fall var det ofrivilligt eller nästan iaf Driven men tre gratisauktioner fick mig att slänga ut 34 auktioner..så nu hoppas jag få ut några fler i veckan-har också massor som måste få flytta*pust*
    Ha ha, jag nöjde mej med dom där 3 gratis. Fast hade barnen somnat tidigare ikväll så hade jag nog haft lite mera lust, men nu orkar jag verkligen inte, Liam ger mej skavsår i öronen just nu
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 21:27:42 följande:
    Ungefär som Gekås ger mig skavsår på hela kroppen då
    Ungefär så
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Hemma från en trevlig förmiddag på ÖF.

Måste bara kolla om det är nån mer som haft problem med Kik Kid klänningen?
    Tog på dej på Meja idag, andra gången vi använder den och nu är ena tryck knappen sönder, den fäster lixom inte. Köpte ju den för typ nån månad sen, tror ni det går att reklamera? Blev så ARG då den är så fin och vi precis börjat använda den, dessutom var den ju inte gratis heller.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17