Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Usch. Nu blir jag lite nere
. Mannen skulle komma hem ikväll från en veckas jobb i Ungern och nu stänger dom flygplatserna i Sverige pga det rackarns askmolnet från Island. Jag blir så trött, alltid är det något. Ville ha hem honom några dagar för att på måndag åker han till Tyskland och blir borta till torsdag. Blä för vulkaner.
Jag trillade visst också dit på Zillstar. Jag har ju inte handlat där tidigare men jag fick ett mail direkt. Men det kanske bara är ett beställningsmail.
Jag beställde i alla fall cirkuslinne 92/98 samt babybyxor cirkus i storlek 80 (tänkt som knickers). Tror ni det funkar?
Det jag beställde från zillstar fanns. Jag mailade henne och fick svar om att hon inte hinner med riktigt. Sen skrev hon också att vi ska hålla utkik för det kommer fler knasiga koder framöver
.
Vann också ett par nya Nova star jeans till Samuel i morse, endast 260 Kr. Billigt!!
Vann ju tidigare i veckan ett tåglinne till Samuel.
Nu behöver jag bara hitta ett hajlinne i storlek 122 eller 128 alternativ haj t-shirten.
Samuel har ju äntligen efter mycket påtryckningar från mig fått upp ögonen för Molo.
Säg till om ni hittar. Gärna på något ställe som även säljer Nova star då jag måste
ha ett par harem nova star till Evelina också.