Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

En stor maskin med tvätt igång, inkl min förlovningsring...
    precis när jag satt igång maskinen så ser jag att min ring är borta och jag vet att jag hade den på mej när jag gick ner i tvättstugan, gaaaaaaah.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-09 10:00:53 följande:
    oj då! Hoppas den klarar det...kan du inte avbryta tvätten?
    Ja oj Jo jag har avbrutit tvätten men jag hittar inte den rackarns ringen
    Fast vi har pratat om att byta ringarna så det gör inte såå mkt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-09 10:12:56 följande:
    men shit! sambon här skulle bli jättearg om jag gjorde så så tur är väl att jag inte ens får på mig sen sablans ringen så den ligger i ett smyckeskrin
    Ha ha, fast jag gjorde det ju inte med flit Min ring har varit alldeles för stor hela tiden så jag tappar den typ jämt, sambons är likadan så vi har pratat om att byta ut ringarna, vill så gärna ha en i borstat stål ist, kanske får bli i samband med ev. giftemål
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-09 10:59:54 följande:
    Hur är molos babymössor, inte de där hjälmmodellerna utan den andra i stl?Vill köpa en sådan till kusinen, men finns bara stl 3-6 månader, hon är bara tre veckor. Kommer inte att gå?
    Dom är stora i storlek, Meja har 3-6 mån och den är fortfarande lite stor till henne, hon är ju 6 mån så jag tror det blir lite väl stort till en 3 veckors.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-09 11:06:04 följande:
    ha ha hade hoppats på att den skulle vara pytteliten Får bli hjälm modellen då istället.
    Ha ha, nää tyvärr, den är stoooor, Meja kommer nog kunna ha sin tills hon är 1 år eller nåt Jag tror en hjälmis blir bättre, tror dessutom den sitter mycket bättre på, jag gillar inte riktigt modellen på den andra, dom där lapparna som snörena sitter i hamnar framför Mejas ögon så fort hon rör lite på huvudet
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Milliz skrev 2010-04-09 11:18:53 följande:
    Då kanske Ella kan ha 6-12 mån på dom? Jag är lite sugen på den med prästkragar och den med ministars. Hon är 1,5 år nu, men kan ju ha 6-12 mån på Molos hjälmisar ännu.
    Det tror jag absolut att hon kan ha, som sagt så lär nog Meja kunna ha sin 3-6 mån tills hon är typ 1 år.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Idag måååååste mitt Eleraff paket komma, jag är så nyfiken ju, väntar även hem kanin bodyn från T, o nu så blev det lite OT NS shopping så det blir nog fin post även på måndag

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Milliz skrev 2010-04-09 11:34:58 följande:
    Frågan är ju då vilken vi ska ha ministars eller prästkragar? Jag vågar inte beställa båda då jag inte vet hur den modellen sitter på Ella.
    Jaaa det är ju en smaksak det där, ministars är nog lite mer lätt matchad skulle jag tro, inte regnbågen då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17