Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-13 07:36:54 följande:
    Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!! Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...
    Jag tvättar aldrig ytterplagg innan dom används. Och just lurvarna väntar jag så länge det går innan jag tvättar dom.
    Vilken lurv har du köpt?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Här vaknade vi tidigt idag, vad sjutton har hänt med mina sömntutor? Båda vaknade 6.30, annars brukar dom ju sova minst t kl 8.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-13 07:59:03 följande:
    Ja, god morgon på er! Då väntar jag med tvätt av både jacka o lurv! Tusen tack för svar!Det blev den gröna lurven från BoR, om jag inte minns helt fel. La beställningen i lördagskväll vid 23-snåret... *ha ha*
    Det gör du rätt i
    Åååh, finaste lurven ju, den har Liam också, funderar på om jag ska bunkra med en till kanske {#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu blev jag super shopping sugen, får alltid lite abstinens när jag inte längre väntar på några paket Liam behöver fina t-shirts, några tips?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 08:50:45 följande:
    Godmorgon!Jag är oxå shoppingsugen. Är sugen på en fin klänning åt Lia, min pappa fyller 55 på lördag så då blir det kalajs. Behöver inte alls vara danskt, har du nåt tips Ängeln??
    Morning

Jag letar också klänning till Meja, ska på dop i början av maj men just nu hittar jag ingen alls {#lang_emotions_undecided}
    Hade det varit sommar hade jag köpt den här men det känns lite kallt just nu
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_328849_F_1.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 09:10:36 följande:
    Missade ju denna på T förra veckan, blev helt kär i den! Ingen aning om var den är ifrån, men åå vad jag vill ha en sån.www.tradera.com/Mycket-fin-klanning-i-stl-62-... 
    Jag tror den är från Lindex
    Är det nåt sånt du vill ha? Jag har en vinröd klänning från Kappahl som är ganska fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 09:24:17 följande:
    Jaaa jag vill ha JUST DEN! Men den lär jag väl aldrig se igen. Men rött Ängeln, det går ju inte till mig Lia passar sååå bra i lila... Men det finns inte så mkt i lila i affärerna...
    Finns det inte fler på T då? Har för mej jag sett flera där fast dom kanske var större. Ha ha, fast denna är nog snarare lila när jag tänker efter, fast den kanske är lite väl fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 09:39:36 följande:
    Hmm jag har inte lyckats hitta några... Men säg gärna till om du ser nån!!
    Snabb kikade nu men hittade ingen, får väl hoppas det dyker upp nån mer
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-04-13 12:26:42 följande:
    hur är denna i storleken, nån som vet?www.busochrackartyg.com/product1426/Nova-Star...
    Ganska stora tycker jag. Liam har 92/98 i sin (fast den turkosa) och den är växmån i, han har storlek 98/104 annars.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-13 12:51:01 följande:
    Jaha, så klickade man iväg en order på BoR när förra precis landade i lådan idag! Såklart matchade inte lurven till Po.ps skaljacka men va fasiken - nu är man ju stolt lurvägare!!
    Vad blev det denna gång då?

Typiskt att den inte matchade, men jag tror nog du får användning för lurven ändå, visst är den underbart fin?!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17