• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:47:22 följande:
    De allra flesta tar kort och vad det gäller NSmontern så fanns det inte såå många av de billiga jeansen-mest red raw och raw denim... Men du lär nog kunna spendera pengar ändå
    Det tror jag säkert Jag skulle kunna lägga vantarna på ett par red raw om jag får möjlighet , vilka är raw denim? (ljusa?)
    Men helst av allt vill jag ha hoodar i rött el blått.
  • Helle

Tjoho!

Nu är jag hemma efter en helg i Göteborg och mässan och massor av shopping. Massa fina NS fick följa med hem och gratisnappar till sonen
    Vad händer här?
  • Helle
    lillronya skrev 2010-04-11 20:39:50 följande:
    Hej! Jag är SÅ avis på alla som varit och fyndat på mässan!
    Det var så himla kul att vara en av dem som faktiskt kunde åka denna gång. Hör inte till vanligheten här.
  • Helle
    lillronya skrev 2010-04-11 20:54:01 följande:
    JAg vet att jag kunde frågat, men vi har nog så det räcker ändå. Det enda jag egentligen ångrar att jag inte bad nån kolla efter är knickers från NS i blått och rosa. Men vi klarar oss lätt utan de med.
    Det såg jag inga i lördags i a f.
  • Helle

Puh, vad skönt det var att slänga sig ner här efter en stressig dag.

Händer det nåt el är det lugnt?
  • Helle
    stökmamma skrev 2010-04-14 19:53:02 följande:
    det har vi oxå haft i två dar... lite sämre idag men sablar va snön tar stryk varma dagar och kalla nätter är det bästa hehe och nu har jag tagit ett steg framåt i datavärlden och skaffat msn... tur att man har en duktig 12 åring
    MSN är trevligt att ha Tur man har barnen
    God kväll i tråden
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-14 20:02:50 följande:
    ditt fel det kliar i fingarna.. ska se hur länge jag lyckas sitta på dem...
    Vad är det du är sugen på?
    Kristyr skrev 2010-04-14 20:04:10 följande:
    Beställt förra årets NS lila vårmössa nu.. hittade på annacill... som ska passa till röd småfolklurv med lila kantband...
    Fint. Store sonen hade sin nya blåa NS-mössa idag. Han var stolt som en tupp
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-14 20:15:20 följande:
    Oj, vad konstigt det blev med citeringen. I a f ett inside tips kan vara att shortsen ser ut att passa toppen med den turkos-vita t-shirten också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17