-
Tummen upp för sån service!Tjollabolla skrev 2011-01-28 10:04:42 följande:Ja det har vi sytt i, band fick vi gratis på pop! -
Duns klänningar är små i storlek!
Min tjej har stadklänningen idag i storlek 104 och hon är 96 cm... irriterande små...
-
Hej på er!
Vet ni om babyshop brukar sänka till -50% eller stannar det på -40%? Har redan gjort nån beställning men hittade lite fler saker att beställa därifrån..men skulle ju gärna se -50%
-

Hej på er! Ni som har koll på danska kläder kanske kan kommentera den här badrocken?
Vet ni om den är mjuk/tjock/tunn? Och är den rosa eller orange/rosa?
Funderar på att köpa den till dottern om den är gosig...
-
Tack för ditt svar! Då blir det beställning!Buttelina skrev 2011-02-14 16:52:01 följande:vi har två st och både jag o barnen älskar dom!
-
wilmis.com, en finsk sida. leverans till Sverige är tyvärr 12 euro...Buttelina skrev 2011-02-14 17:05:21 följande:var hittade du den färgen? jättefin ju -
Det hoppas jag, bra pris var detButtelina skrev 2011-02-14 17:16:14 följande:trist frakt men bra pris på småfolkisarna
du kommer bli supernöjd om du köper en sån morgonrock!
-
Hej på er!
Kan ni säga om Småfolk alltid ska tvättas i 30 grader? Jag undrar varför...
Jag tvättade MASSOR med bodies och bodysuits till bebis i magen för nån dag sedan och jag missade helt att det var 30 graders tvättråd. Som tur var så klarade de bra 40 också. Ryser vid tanken att de skulle förstört alla nya fina bebiskläder...
30 grader tycker jag är väldigt lågt, tvättar ni i 30 eller högre temperatur?
-
Tack för era svar! Det låter ju bra om t.o.m. småfolk gett grönt ljus
Visst är 30 grader miljövänligt men samtidigt känns det för kallt för att vara hygieniskt.
Jag fortsätter köra dem med 40 tvätten då. Jag tycker det är tillräckligt att sortera alla färger, plus po.p 60 grader osv...
Som tur var är det bara barnens kläder jag är så noggrann med, vi vuxnas kläder verkar tåla en hel del
-
Nån som har koll på drappa dot? Jag undrar hur klänningarna är i storlek?
-
Hoppas ni kan ge mig storleksråd, jag är lite i valet o kvalet..
Min son är nu 66,5 cm, han blir 1år i slutet av mars. Han har legat på översta kurvan vilket skulle ha betytt 86 cm vid 1 år men nu hade han halkat ner ett snäpp o skulle vara ca 80 cm vid 1 år.
Jag har 2 Molo overaller. Storlek 80 på babyoverallen med 2 dragkedjor och storlek 86 på overallen med en dragkjed. Vilken hade ni behållit?
-
Jag funderar lite likadant...men samtidigt tycker jag det låter stort. När tjejen var exakt lika gammal hade hon 74Booble skrev 2011-07-28 10:54:11 följande:Storlek 86 hade jag behållt, tror inte babyoverallen räcker hela säsongen faktiskt!
och 86 hade hon när hon fyllde 2 år...men får väl acceptera att pojkar ÄR större
-
Catt: nu visade sig att dottern var strax över 86 vid 2 år, typ 89 cm eller liknande, men det är inte alls litet...86 cm vid 2 årsåldern är helt normalt för en tjej
-
Catt: sedan är det ju stor skillnad på att ha storlek 80 och att faktiskt vara 80 cm
lillkillen har storlek 74 på bodys men är bara 67 cm