Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

När ni skriver om att ni lägger på fejjan... Var lägger ni ut då?

• högbergarna
    SmillaMilla skrev 2010-05-25 21:57:37 följande:
    Alltså koden är nyhetsbrev
    Hmm.. nu skulle jag beställa.. hittade ingenstans där man kunde fylla i koden. Kanske jag va för sen?
  • högbergarna
    h80 skrev 2010-05-28 05:35:48 följande:
    tror att det bara var tom 27/5, koden skulle man skriva i kommentarrutan var det nån som sa
    Ahh vilket skit.. Jag e alltid för sent ute..
    Jag är fortfarande vaken... Jobbar natt.. Slutar kl 7.15. Ska bli skönt. Känner mig mycket trött nu!
  • högbergarna
    h80 skrev 2010-05-28 05:42:20 följande:
    skönt att du slutar snart, de sista timmarna är de värsta..... fungerade fb-länken?
    Jag såg den först nu!! Ja när man jobbat natt är inte alltid hjärnan med!! Yes länken fungerade!! :) Tackar!!
  • högbergarna

Liljan och loppan: Kollade bildtråden. Tycker inte alls den lurven är för tjejig. Snygg va den!! Å skulle passa till både tjej o kille tycker jag! Så det så! ;)

• högbergarna
    Stormis skrev 2010-06-09 19:05:53 följande:
    Ok, EN plats kvar i bilen till Katvig på lördag!!!!!!!!!!!!!
    Minns nu det fina lilavita, rödvita, rosarosa, brunvita, blåblåa, gråvita etc Tungan ute. Veeeeeem tar den???

(Stormis, Smultron, Pepper, Thea och XXXXX)
    Åååå jag VILL!!! Är totalt KÄR i katvig!! Men ajg jobbar hela helgen. Natt! Skit o kompagni!! Satt just o tittade på sonens katvig t-shirt i grönt o tänkte att shit fasen denna e snart för liten o färgen är underbar!! Å jaa nu har ju skattepengarna kommit oxå så man hade haft råd. Skit skit skit!!
  • högbergarna
    ChokladMoshin skrev 2010-06-09 20:03:33 följande:
    Vill också ha linne, hur dumma är dom om dom inte gjort det liksom.
    Fotbolls Vm är ju på sommaren....
    Tror ni inte det kommer?
  • högbergarna
    Buttelina skrev 2010-06-09 20:05:54 följande:
    nä. inte många som kommer ta in det i alla fall för detta är ju höstkollektionen, där finns bara ett fåtal linne
    Dom brukar ju ha dom som typ underkläder ibland.. Hmm.. dom borde ju verkligen göra ett linne med detta tryck. Är nog det enda plagg jag skulle kunna tänka mig att köpa med printet faktiskt..
  • högbergarna
    ChokladMoshin skrev 2010-06-09 20:08:40 följande:
    Hoppas i alla fall.
    Buttelina skrev 2010-06-09 20:04:52 följande:
    haha preciiis samma tänkte jag

jaaa preciis!! det är ju på sommaren. tänk ett linne och ett par coola knickers
    Ja, så fint ju!Eller hur!! Tycker dom är tråkiga som aldrig gör "killprinten" som klänningar.
    Eller tvärt om.. Det här med blommor på är ju sååå fint och dom hade kunnat gjort det i mer killig variant oxå! Jag hade hemskt gärna köpt ett linne eller en T-shirt i det om detaljerna till varit blå istället för rosa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17