Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu har det hänt igen! "Vann" en autkion på tradera = www.tradera.com/RETRO-TROJA-IFR-SMAFOLK-ST98-104-Utrop-1kr-auktion_302816_121774376

Ska få automatiskt vinnarmail men något sådant har inte kommit!! Nu har detta hänt massa gånger!! Har mailat tradera om detta. Har ändå köpt saker och de sutomatiska mailen har då fungerat så ibland går det och ibland inte. Vill ju inte ha dåligt omdöme för att jag inte får mailen!! Nu kommer jag inte ihåg hur man hittar säljarens mailadress.. Någon som vet?? Jag har letat överalt tycker ju jag då.. Hittar den inte!

• högbergarna
    Duntoffla skrev 2010-11-14 17:09:36 följande:
    Under "mina köp" och välj sedan i högerkanten "fler alternativ" och "visa orderbekräftelse". (hoppas nu det heter samma sak hela tiden. Tittar på gamla auktioner jag köpt)
    TACK!! Jag är verkligen glömsk!! Bad om hjälp med samma sak för någon månad sedan men kunde för mitt liv inte komma på hur fasen jag skulle hitta infon nu igen!! Tack tack!!
  • högbergarna
    FL Lisa skrev 2010-11-14 21:08:13 följande:
    kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!

och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

Å vilken gose!! Å vilket urbra namn!!!
  • högbergarna

Liljan o Lopan: Åh vilken fiiin uttersuite!! Supersnygg!!

Nu undrar jag så smått.. När brukar det vara salg på Småfolk?? Jag har inte sådan koll. Eftersom jag inte lyckades åka denna gång så undrar jag om jag skulle kunna lyckas en annan gång när bebis är ute i luften sas.

• högbergarna

Ohoo.. Snart kanske jag kan shppa loss som en tok!! Var på Tillväxt Ultra idag ochvi hittade ingen pung. Så kanske kaaanske det är en flicka i magen min! :)

Oj är det salg på katvig nu??

• högbergarna
    Duntoffla skrev 2010-11-15 21:49:19 följande:
    Vad har du sedan innan?
    En pojke! Ursöt o mysig. Men det är ju så svårt att hitta kläder!!!
  • högbergarna
    Kristyr skrev 2010-11-19 09:29:17 följande:

Åkte dit igår på funky.. blev bla de omtalade matvantarna...

och så nu på lpl med 40% på katvig. Små stl fanns ju inte på funky...

*hmm* Alla bra erbj. är ju innan kalendrarna..Drömmer hur ska kalendrarna bli då.....Oskyldig

lpl? Jag är på jakt efter små storlekar!! Framförallt bodysuites!! Höll på att fixa med bebis rum i förrgår o upptäckte till min fasa att jag bara har 4 stycken bodysuites!!!! Det räcker ju inte på lååånga vägar!!
  • högbergarna

RååSa BuBBlan: ur går det med magen?? Det närmar sig ju nu!!! :) Såg söta bubblis i bildisen!! Stackars febrig snutta men såå söt!!
    Vi har förresten nu i onsdags fått reda på att det verkligen är en flicka i magen denna gång!! NU ska här shoppas flickkläder!! Men... nu när jag vet så har jag plötsligt svårt att se vad man ska köpa då...

Någon med tips på fina "måste-ha"-kläder till flickbebis??

• högbergarna
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-17 13:55:31 följande:
    Med magen går det bara bra stor och tjock som den ska vara

Mmm.. liten sjukis idag Hjärta

Å är ni säkra på en tös nu? Va roligt Solig

Då måste du ha Molos gemstones!! Och dockhusen och katterna, dom är absoluta supermåsten till en bebisflicka!!

luckylittleme.se/picview.asp?pid=50243

luckylittleme.se/picview.asp?pid=43147

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...
    Japp! :) I onsdags va jag på TUL och fick se blygdläpparna och en vagina som va vätskefylld. Så ÄR det en pojke ändå så är det synd om honom!! Haha!

Ohh.. ja det måste definitivt beställas kläder!! Hur är molos suits i stlk? Kommer få en ganska stor bebis på 4 kilo o uppåt så stlk 56 hade sonen bara i några veckor o då vägde han bara 3434 när han föddes.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17