-
Låter ju superbra!!Då är bara frågan vilken storlek jag ska ha... 74/80 eller 86/92 till en tjej på 80cm??Ska använda dem nu, men sen är det ju bra om de håller fram till hösten. Är de stora eller små i storleken?Törs man prova 74/80 eller blir de för små?THEA och Grodan skrev 2010-05-25 16:37:36 följande:Garanterat helt tä'ta i otroligt smidigt material, tycker att dom går mot den större storleken. Jag har iofs förra årets modell så kan inte svära på hur årets är i storlek. Vet att liljans Maia har testat dom stenhårt genom att vada i vatten Helt regntäta och vattentäta garaterat -
Tipsar om att det finns nästan likadana solhattar på Polarn o Pyret, både röda o blå med fina prickar!Busbellan skrev 2010-05-25 19:43:33 följande:Smilla:Åh vilken fin hatt! VAR hittade du den? -
Lite storlekshjälp igen,tack....

Vilken storlek på småfolk t-shirt till en smal tjej på dryga 80cm?Hon har 74/80 på några gamla långärmade småfolks tröjor men dom är på gränsen i stl nu, har några nya långärmade i 86/92 och dom är tokstora!!Har stl 86 på Molo t-shirt prästkrage o flowerfield.
Hur är Molos linnen i stl, både gamla o nya??Finns den nån som passar min lilla tjej är blir dom jättestora?? -
-
Tack för bilden i BT, det kan nog funka då med linnen!!stökmamma skrev 2010-06-08 21:16:52 följande:ungefär som din kan jag tänka mig
Kring 80cm och inte särskilt tung
Min tjej är 81cm och väger knappt 10,5kg, gör ju inget om de är lite långa men vill inte att de ska vara för stora över axlarna bara. Är lite sugen på nåt nyare, men där är det ju dubbelstorlekar 92/98 så dom kanske är mkt större???Nån som vet?? -
Nån här som har erfarenhet av märket Hollys? Hur är deras tröjor i modellen och storlek? har fått tips om att de ska vara långsmala, stämmer det?
Är ute efter tröjor till en smalis, nu kör vi bara med molo, småfolk och meandi. Molos blir ibland lite breda men funkar, har stl 86 nu. Småfolks är hon precis mitt imellan stl just nu tyvärr....Kankse nån som har annat tips på bra smala tröjor? -
Hur är Katvig tröjorna, de randiga tex rosa/grå, i storleken?Är de stora i halsen??Har bara haft en katvig tröja innan och det är den bruna med miniäpplen men den är jätte stor i halsen så den har bara blivit använd en ggn tyvärr. Vilken storlek till en tjej som har 86 på Molo tröjor?
Passar på att fråga om stl på de randiga tightsen också... -
Är det någon som har katvigs leggings som ser ut som strumpbyxor, "men utan fot"?Undrar lite hur de är i storleken?Om nån har dom får ni gärna skriva hur de är i materialet också, tunnare eller mer som strumpbyxor??

-
Nån som vet om Molo kommer med regnkläder nu till hösten??Eller har nåt annat bra tips på snygga regnkläder i smal modell, typ galon eller liknande i stl 86/92.
-
Provar att fråga igen
Nån som har tips på regnbyxor/galonbyxor av smalare modell i stl 86/92?Helst ville jag ha Molos regnbågsfärgade som går upp lite men de verkar vara slut överallt tyvärr.... Hoppas på tips här eller kanske nån har några beg att sälja??
Ni som köpt ellet tänker köpa de nya Molo overallerna med dubbla dragkedjor, hur funkar det när det inte är några hällor under fötterna? Är så sugen på den regnbågsfärgade men min dotter klättrar runt överallt och det känns som den inte skulle sitta på så bra nedtill när det inte är några hällor på den?!