-
Hmm jag har inte lyckats hitta några... Men säg gärna till om du ser nån!!ängeln83 skrev 2010-04-13 09:25:31 följande:Finns det inte fler på T då? Har för mej jag sett flera där fast dom kanske var större. Ha ha, fast denna är nog snarare lila när jag tänker efter, fast den kanske är lite väl fin. -
Hittade en supersöt klänning på Kappahl idag, så nu är det "problemet" löst
http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_332155_F_1.jpg
Skatten: Max 56! Värdelöst med alldeles för stpora overaller... Dessutom lär dom ju inte användas så länge till nu!
-
Hej flickor! Antar att alla shoppar på zillstar ikväll
Har dom automatiskt lagersaldo? Antar att dom inte har det... Fattar inte hur dom kan rea så, ska dom lägga ner??
-
Godmorgon!
Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!!
http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldragt-vanilla-72333p.html
Helt underbar ju!
Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
-
Åh jag har knappt kollat in Hummel. Nån svensk shop som fått in?Buttelina skrev 2010-04-17 08:20:36 följande:hummel har sååå mycket fint i år! synd att vi inte kunde ses igår hittade du nått på lindex?
Nääe INGENTING! Grrr...! Höll på att leta ihjäl mig efter lila leggings till Lia, dom har ju börjat sälja 3/4 byxor överallt, men det är ju liiite kallt nu liksom...! Ska på 55års fest för min pappa ikväll, får ta en runda på stan här med snart... -
Japp, den MÅSTE hon ha! Gud vad mkt fint Hummel. Milo måste ha den limegröna t-shirten, han är såå fin i den färgen. Gaah var du tvungen att visa detButtelina skrev 2010-04-17 08:51:03 följande:jag ÄLSKAR hummelsnickarbyxorna!! såå fina!! kolla på llm. vet ingen som fått in high summer dock. ajabaja hade en uvdress som var uuuunderbar!! tänk om man hade haft barn att stoppa i dom i duu du måste köpa sommarsuiten i lila miniapple till Lia!!
-
Men GUD vad mkt fint det finns från Hummel i vår! Jag tror jag ska skippa Molo slagen och shoppa hummel istället

-
Hoppas innerligt att Milo går ner i en 104 från Hummels UV dressar... Han är 100 lång. Ingen blöja... Han MÅSTE få plats i en sån! Annars är det ju tur att Lia gör det, den rosa ska apselut hit!
-
Hej flickor!
Hur tycker ni T går nu? Tshirts å sånt måste väk gå bra?
-
Godmorgon!
Jag fick mail från zillstar igår, allt fanns utom småfolk t-shirten. Men jag la 2 ordrar och den andra har jag inte fått svar på....
Lämnade Milo på dagis precis och glömde lämna överdragsbyxorna! Skit med, dom som ska åka till bondgård idag. TYPISKT! Jag hade dom med mig, men är ju så jäkla glömsk nuförtiden!