Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-19 16:55:25 följande:
    God dagens. Fick en skattebesked i dag. Kommer väll typ aldrig mer att kunna handla
    Nej! Var det så illa???

Hej i tråden!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godkväll!

Ikväll har jag och Milo provat shorts. Helt sjukt, han kan ha nästan alla han hade förra sommaren! Å en hel del av dom har han dessutom haft förrförra sommaren oxå {#lang_emotions_surprised}. Det är storlek 86 på dom flesta, 92 i en del och han är 100 cm lång. Nu sitter dom jättesnyggt som knickers på honom! Har han lustig kropp eller vad?! Haha!

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 07:54:21 följande:
    Godmorgon! Fick sova från 22-06!! Sambon o jag stirrade bara på varandra när vi vaknade av hans väckarklocka, o det flög en o annan hemsk tanke om vad som hänt Mateo under natten eftersom han inte vaknat, men så kikade man ner i hans vagn o där möttes man bara av ett jättestort leende han brukar bara sova så här bra annars om han sover på pappas bröst, men nu äntligen går det bra med något annat!! Nu hoppas vi bara att han kan vänja sig vid sängen istället för vagnen
    Godmorgon!

Härligt!!! Lia har oxå börjat sova bra, hon åt vid 23 och vaknade inte förrän halv fem, somnade om och sov till sju när klockan ringde Så har hon sovit i en vecka nu, helt underbart! Tusen gånger bättre än när hon vaknade varannan timme....
  • Tjollabolla

Åh jag vill oxå ha paket från Zillstar. Beställde bebis present till kompisarnas bebis och skulle vilja hälsa på dom i helgen, men då vill jag gärna ha ett paket med mig

• Tjollabolla

Har kommit på att det nog är stor risk att det inte blir nån salg för mig. Vi ska ha dop den 29 maj när salgen kanske är...
    Å så vet jag inte om jag kan med o lämna Lia redan.... {#lang_emotions_undecided} Det är ju en hel dag liksom...
    Hur ska du göra Liljan?

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 08:52:55 följande:
    Bara jag som har barn som inte sover hela nätterna än?Svea vaknar fortfarande minst tre gånger varje natt.
    Uch vad jobbigt. Milo vaknar en gång/natt, då kommer han in till oss och somnar om direkt, oftast.
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 09:31:49 följande:
    Jag tar med mig Mateo...i bärsjal. Vi kan väl se till o åka dit samma dag så turas vi om att sitta ner med de små lite? Kan ju ta med en filt så de kan mysa på golvet tillsammans (givetvis väl påklädda för där är ju ganska kallt). Jag hoppas att kunna åka på salgen första dagen, d.v.s onsdagen. För helgerna där i maj och början av Juni är uppbokade nästan allihopa.
    Ja probelmet är bara att hon inte trivs i bärsjalen. Å inte i vagnen heller. Å inte i bilstolen heller Tror det hade varit väldigt jobbigt att ha med henne där. Vagn vill jag inte ta in, det blir för jobbigt. Hade hon trivts i sjalen hade jag absolut tagit med henne.
    Jag kan nog inte åka en onsdag, får bara ha Milo på dagis 8-11 och har ingen annan som kan passa mitt i veckan så...  Tror jag, kan ju alltid hända att min mamma är ledig. Men som sagt, det hade nog varit väldigt jobbigt att ha med Lia...

Jag kanske får inse att det inte blir nån salg denna våren Vet vi förresten ATT det blir en salg? Visst pratade det i höstas om att det inte var säkert??
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 10:13:39 följande:
    Åhh vad spännande!!! Om du nu inte kan åka så kan jag iaf vara ditt sändebud, inga problem. Mateo trivs i sjalen så det ska nog gå bra. Bilen går ok några timmar.
    Vad snäll du är
  • Tjollabolla

Godmorgon.

Fy FAN vad T går dåligt nu! Jag har sålt nästan nya molo t.shirts och småfolk t-shirts för 50-60 spänn. Det brukar alltid gå bra i april ju Var fasen sista gången jag använde Tradera...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17