Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Åhh. Nu fick jag hem den turkosa lurven och den är helt ljuvlig *dreglar**
Åhh. Nu fick jag hem den turkosa lurven och den är helt ljuvlig *dreglar**
Däremot lämnar jag tillbaks den rosa vantfleeceoverallen. Gillar inte alls den dassiga färgen. Så det fick bli en lila lurvoverall istället.
Tänkte beställa en Katvig turkosvitrandig mössa till sonen (3år). Vad betyder storlekarna 1-3 och vilken ska jag ta?
Han har vanligtvis 52/54 på mössor.
Måste fråga er som köper Molos klänningar som är i dubbelstorlek. Vill ha en långärmad klänning till min tjej på 11 månader (hon är ca 75 cm lång). Vilken storlek ska man välja? Är det 74/80 eller 62/68? Hon har vanligtvis 74 eller 80 på sina kläder.
Tack tjejer för råd gällande storlek på klänning. Då får det nog bli en 74/80. Tycker generellt att Molos klänningar är lite långa och nu när hon kryper överallt (förhoppningsvis så går hon ju snart) är den lite otymplig.
Ängeln: såg förresten att du hade regnbågsmössan till din lilla tjej. Så söt. Beställde den också från LLM men där är banden lila. Ser att dina var rosa... Är det en annan "årsmodell"? Inte för att det spelar så stor roll men jag tyckte nog ändå den med rosa hade varit klockren till den gula lurven
Hur tvättar ni era lurvar så att de blir fluffiga? Mina blev helt platta nu efter en tvätt