Precis när jag kände mig lagom övertalad säger sambon att han tycker Didriksson jackan... SUCK vilka dilemman man ställs inför!
Säger som jag sa till mina stora döttrar när vi diskuterade jackor häromdagen. En längre jacka med päls på har ju varenda människa i det här landet.
NS-jackan är ju mycket coolare!!
ns jackan är snygg men ska man bara ha EN vinterjacka så välj en med bättre funktioner. hellre en som går nedanför rumpan. ns jackan är mer en åka i bilen/gå till affären snyggo jacka
Det var ju det hon skulle ha den till. Snyggjacka alltså.
Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:19:20 följande:
God kväll
Heelt slut- säljrekord och gaaaaalet mkt folk idag på det där gulblåa stället idag! Det enda positiva är att jag hinner inte shoppa någonting, igår somnade jag halv åtta på soffan
Godkväll!
Smart att få IN pengar och inte orka göra av med de.
Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:33:59 följande:
Well....det jag kan säga är att jag som alltid annars vill åka dit verkligen inte vill dit och trängas längre
Man springer innan öppning och hämtar det man ska ha,dumpar i källaren och löser ut i personalkassan- no more strosande
Hahaha smultron in action. KAn se det framför mej.
Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:37:25 följande:
Nja..jag som är FPfantast tycker ju att du ska knalla till Maxi även om dessa verkade fina och bra
lillronya skrev 2010-10-15 21:35:06 följande:
Hahaha smultron in action. KAn se det framför mej.
Supereffektiv..står i mitt hav med handdukar och spanar och memorerar vad andra har i sina vagnar för att dagen efter springa som en gasell och hämta det
Go'kväll tvättexperter!
Hur var det nu med fettfläckar? Har ju fått en mitt på nya Katvig-tröjan såklart...
Ska jag gnugga lite med flytande Yes innan den åker i tvättmaskinen eller??
Tackar o bugar för litta hjälp...
Jag brukar alltid ha lite vanish med i maskinen men särbehandlar bara när det är mycket fläckar. Har aldrig provat Yes innan men nu har det blivit lite fettfläckar och får väl prova det. Ska tänka på skumrisken... *hö hö*