Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2011-06-02 22:38:08 följande:
    ja.. sååå fina

jobba i morgon *OGILLA* så sova nu .. blääää..
    sov gott Hjärta
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2011-06-08 21:26:22 följande:

Hej tjejer.

Är det nån här som handlat på please mum? Hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt?

Tog ett par tre dagar har jag för mig
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2011-06-08 22:17:44 följande:

Här har vi ÄNTLIGEN fått sommar också med nakenfisar, utebad och allt vad det innebär. Som jag längtat!

Gillar annars att reorna kommit igång lite smått Beställde precis orange/fushia leggings från Småtting, tror och hoppas att de ska passa fint till den här www.siggeojuno.se/show_product.asp?artnr=mlor... som jag också har påväg hem. Är SÅ shoppingsugen hela tiden. Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, man blir liksom aldrig mättad

Samma här sååååååå sugen!!! Måste nästan börja sälja lite igen, tror Bubblis har över 60 par leggings just nu
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

solouniko skrev 2011-06-08 22:17:44 följande:

Här har vi ÄNTLIGEN fått sommar också med nakenfisar, utebad och allt vad det innebär. Som jag längtat!

Gillar annars att reorna kommit igång lite smått Beställde precis orange/fushia leggings från Småtting, tror och hoppas att de ska passa fint till den här www.siggeojuno.se/show_product.asp?artnr=mlor... som jag också har påväg hem. Är SÅ shoppingsugen hela tiden. Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, man blir liksom aldrig mättad

Tycker det är fint ihop
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-06-08 22:39:41 följande:
    Kikar in lite snabbt. Vet någon om Katvigs randiga sommarsuitar från i år är normala i storlek eller små som de brukar? Vilken storlek bör jag ta om jag egentligen handlar till en 62-bebis?

Saga har 74 i sin och den sitter bra, jag hade nog gått upp en strlk om jag va du. Vi har normalt 68
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2011-06-08 22:42:31 följande:
    Min Mini har 68 i Molo (fortf. växtmån) men 74 i Katvig och dom är ganska precis, kommer inte räcka hela sommaren så har bunkrat med 80
    Knacka på hos moi när nästa strlk ryker Saga ärver gärna efter lilla M
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2011-06-09 10:11:21 följande:
    Här är det massor av moln och ingen sol. Men det är ganska skönt faktiskt.
    Helt underbart skönt!! Har varit så hett dygnet runt nu senaste tiden att man inte kunnat andas *hua* Å sen har man bara fått titta på alla fina Molosar, för det har varit för varmt att ha nåt på sig
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-06-09 10:16:49 följande:
    Och här är det 24 grader i skuggan. Igår 47 grader vid sol ägg. Puh! Ska strax ta en promenad med mamsen och sen ska hon hjälpa mig att avsluta och sy klart sittdynan till buggan/ uj:n.
    Isch.. Låter svettigt Obestämd Jag har helt snöat in på en UJ Swift här måste nog ha en sån snart Drömmer
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2011-06-09 10:19:00 följande:

Lite skadad är man allt när man ägnar halva förmiddagen åt att välja kläder åt barnen.

Än leker de i underkläderna.

Duntoffla skrev 2011-06-09 10:16:49 följande:
    Och här är det 24 grader i skuggan. Igår 47 grader vid sol ägg. Puh! Ska strax ta en promenad med mamsen och sen ska hon hjälpa mig att avsluta och sy klart sittdynan till buggan/ uj:n.

47 grader är lite varmt.
    20 i skuggan är här nu. Lagom paus.

Ha ha ha jaaaa lite knäpp är man allt Vi har 21 i skuggan nu och det är precis lagom, ser ut som att det kan komma lite regn åxå, det behövs!!
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17