Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-05-31 22:31:40 följande:
    Gokväll!
    Härligt med sol och värme!
    Ja det är det faktiskt Nu får det vara sommar ett tag så man kan ta emot vintern med glädje sen

Vilken underbar bild på dig för 17 år sen Å vad har ni för grannar som har kollihepter?

Fiiiina lilla E i snyggaste tshirten åxå Hjärta
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Å ni brukar alltid vara bra på att hjälpa till... Jag har ett litet problem och vet inte hur jag ska hantera det riktigt Obestämd

Om man har sålt nåt till nån man känner sådär hyfsat och haft lite kontakt hit o dit och sen blivit lovad betalning men inget händer, vad gör man??? Gillar personen i övrigt och har aldrig haft problem förut.. Kan tilläggas att jag verkligen bönat och bett då jag är i akut behov av pengar ( ett stört ex som inte betalar underhåll   )

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2011-05-31 22:36:32 följande:
    Ja nu vill vi ha somrigt länge!

Tack!
    Ja vad 17 gör den där hellikoptern här? Den står kvar fortfarande så jag antar att det är någon kompis till grannen som "parkerat" där.
    parkerat *asg* 
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-05-31 22:39:42 följande:
    Sånt är jättesvårt, kanske har en aning om vem du menar.
    Särskilt när man verkligen är i behov av pengar!
    Tyvärr inga råd att ge, hoppas bara det löser sig
    Ja det känns helt hemskt   Hade jag inte behövt varenda krona jag kan få just nu så hade det varit en annan sak, men jag har 180.- på kontot och måste verkligen få in alla skulder som ligger ute NU.. Jag vill bara få de ur världen, vill ogärna bli osams med personen också liksom   Känns bara så himla tråkigt
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Kan tillägga att jag skickade kläderna i förskott dessutom

Håll tumsen att mina T auktioner stiger lite innan avslut i morrn *hoppas hoppas*

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2011-05-31 22:43:20 följande:
    Svårt...
    Inte mycket man kan göra heller.
    Hoppas du får in pengarna strax.
    skitsvår sits!!

Hoppas verkligen dom kommer in.. Vad sjutton för man annars?
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17