Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men den sitter ju fint på men det tar ett tag att få på den eftersom den är så tight .. men men äsch ha endån ångest över att göra mej av med den :D iofs såg jag 86 :s nu .. men längden är ju bra ! ÄH sånt man märker.

Tyckte jag hörde idag att det var en grön kikkid klänning med volanger som tydligen gick för rätt mycket på T?

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Jo men de är nog så för Tuva ha enorma lår och mage och armar.. hon är liksom fläskig! Haha!

• CamillaJ

God kväll.. slängde in lite bilder på Tuva i dagens post !! Jag är mycket nöjd .. fast jag tog 80 i storlek på allt så som ni ser på bilderna är de liiiite stort eller långt eller ja!

Jättefina bilder i bildis!

• CamillaJ
    h80 skrev 2010-11-24 19:56:12 följande:
    åh vad fin hon var i katvig-suiten, eller i allt men speciellt i den
    tack ja jag tycker om det hehe =))
    Hon är född 17/4 ..
  • CamillaJ
    Kristyr skrev 2010-11-24 19:46:26 följande:
    När var det tuva var född?
    17/4 .. oj fick med det i förra meddelandet jag skrev men trodde de va h80 som frågade hehehe...
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2010-11-24 20:43:15 följande:
    Åhhh vad fin den var! Hur stor är hon nu? Hade du 80 i den med? Vad många tänder hon har! Förvånad 
    Åh ja färgerna var superfina !! Hon har bara testat den idag men ju mer jag kolla på kortet dessto mer gillar jag den haha!! Men jag vet inte riktigt nu men på 6 månkollen 9,3 kg och 69cm .. och det är 1 månad sen..
    ja hon har lite tänder damen, hela 7 stycken Förvånad....
  • CamillaJ

Ja, näh Tuvas första kom när hon var 3 månader sen ha det bara ploppat upp ... jättemysko hehe.. killarna hade kanske 4 när dom var runt året !
    Så ja häromdagen sa jag de till sambon att nu när hon har 6 tänder nu dröjer de nog tills hon är 1½ år innan de kommer fler.. sen tog de 1-2 dagar så syntes den 7de tanden också så nu är den påväg !

• CamillaJ

jag har letat runt lite kanske nån här inne som har en aning vart jag kan få tag i en typ "leopardsuit" till Tuva ...? Vet att minirodini haft nåt liknanden? Nån som vet ??? Hojta !

• CamillaJ

Hejsan... åh behöver lite råd om julklänning till dottern.. på 8 månader .. nåt riktigt fint? =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17