Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 15:12:03 följande:
    Molo salgen, ungefär när brukar den vara?

Är det någon som har tänkt att åka ifrån Stockholm?

Jag är ju bra sugen men vill ju inte åka själv direkt.
    jag vill åka, men jag vill inte köra och inte bor jag ju i stockholm heller, men du kan plocka upp mej på vägen Flört
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-10-04 17:23:33 följande:
    På tal om rådjur och luddigt i  inlägget ovan .
    Jag har tvättat Klaras rådjurströja en gång och den är redan väldigt luddig. Trist! "Ska" det vara så? Alltså, fler som råkat ut för det, eller har jag tvättat fel eller nåt? Tvättade den ut och in, i 40 grader.
    så blev våra rådjurstights också
  • Mamma till Simon
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-07 09:42:04 följande:
    God morgon tjejer!

Idag är det stora garderobsrensar dagen! MINST 10, gärna 20 auktioner ska ut på fb eller T under middagsvilan här idag!
    Sen ska det rensas i min garderbo oxå... å jag måste nog göra mej av med ett par skor oxå... så jag kan köpa nya

VARFÖR e de sååååå jobbigt att lägga ut men såååå skoj när pengarna trillar in på kontot!? Jag va duktig och sålde en del innan småfolk ju men nu har jag fyllt på och HUR ska jag då argumentera för att åka på molo? Mannen här tycker vi har liiiiiiite mycke kläder, vi har ju faktiskt bara ETT barn... Drömmer

Så leta fram shoppingnerverna för jag bombar snart!

GRATTIS ANJELIN!!!! {#emotions_dlg.flower}
    japp, ut med det bara...jag sitter beredd
  • Mamma till Simon
    Smultron: Hade min Ludvig brevid mej nu när jag sätt här och läste inlägg, och när vi passerade dej så skrek
    han mamma mamma klicka på hon prinsessan sedan såg han att det var en dinosurie du var i så blev han väldigt impad och undrade genast vad du heter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17