Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:14:02 följande:
    Den var väl skapligt dyr måste jag sägaObestämd

Fanns i princip inga leggings, eller ja iaf inga som man hittade matchande tröja till (förutom ett set som jag fick tag på) Höjda priser, inga mössor,ingen velour nästan. Jag köpte knappt något ord. pris (7 plagg) en massa stövlar, finfin overall, cykelhjälm men däremot en hel del fynd på 2 sort.
    nu kan du inte sega flera dagar med bilder bilder nuuuu
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-26 19:32:56 följande:
    Åh va fin!!
    löööv visst är den uuunderbar!!!
  • Buttelina
    ninmid skrev 2010-11-27 22:46:31 följande:
    Eller hur, lite roligt print Skrattande
    du skulle ju lägga in fler molo bilder juu
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-11-28 18:50:42 följande:
    God kväll!

Jag blir snart tokig på hur mycket svea växer. Allt blir för litet, vinteroverallen, alla inne kläder och nu vinterskorna!!!

Nu skall jag behöva köpa stl 28!!!! till min tre åring. Vart kommer detta att sluta?

Det är ju inte så konstigt att hon sover hela dagarna. Hon sover så mycket så vi har varit oroliga för att hon skall ha borelia, men det är nog bara för att hon växer.
    lillebror hade 29or förra året när han var 2½
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-11-30 16:39:50 följande:
    ÅH HERREGUD, ta mej härifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En hel dag hemma funkar INTE.
    Båda barnen är olidliga just nu, Liam bråkar precis hela tiden och Meja verkar ha vaknat på helt fel sida idag.
    det är så jobbigt med sånna dagar kramar
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-11-30 16:53:46 följande:
    Åh jaaaa, alltså jag blir helt galen snart. Och sambon kommer inte hem före kl 20 så nattningen får jag ta själv också. Vet inte hur många ggr jag räknat till 100 idag
    hehe antar du längtar tills dom små liver såååver
    ängeln83 skrev 2010-11-30 16:55:52 följande:
    Precis samma sak här, känner mej sååååå instängd just nu. Liam vill ju såklart vara ute men vart sjutton ska jag göra av Meja? Hon vill inte sitta i vagnen/pulkan mer än max 10 minuter typ och sätter jag henne i snön så äter hon den bara. Ibland önskar jag att hon var äldre så hon var mer självständig, känns som nån dum mellan ålder just nu, för stor för att sitta still men ändå för liten för det mesta. Nä, nu längtar jag bara tills hon blir äldre.
    låt henne äta snön
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-11-30 16:53:43 följande:
    Det blir säkert bättre med vänner och sånt när du kommer ut hemifrån.

Var i Lund idag igen, men de vet fortfarande inte vad som är fel med N.
    Nu ska benen magnetröngas för att kolla så att musklerna är ok eller inte.
    Hon ska också gå regelbundet till sjukgymnast för att bibehålla rörelseförmågan i lederna.
    Det är inget fel på hennes leder, men eftersom hon har så ont i musklerna rör hon sej inte rätt.

Tagit nya prover på lite av varje idag.

Känns, ärligt talat, helt fullständigt hopplöst just nu.
    usch vad jobbigt det låter hoppas att det inte är nått allvarligt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-11-30 16:59:42 följande:
    Kramar tillbaka...skönt att veta att jag inte är ensam, annars när man pratar med folk så verkar det som om aaaaalla har det så himlans bra, eller så vågar väl folk inte riktigt erkänna när det är jobbigt.
    Försökte få lite pepp från mamma innan men hon sa bara att "så är det när man har barn", jovisst, men lite medkänsla hade suttit fint ibland.
    men så är det här hemma med. vissa dagar leker dom så fint ihop och vissa dagar är det bara tjat och bråk.. den ena retar upp den andra och så är det igång.
  • Buttelina

griffelfot: din son är så himla söt! fin han är i babushkorna! den tröjan hade lillebror med på sig här om dagen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17