Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-09-24 21:04:57 följande:
    När ni ändå diskuterar dåliga tradera beskrivningar.

Om de upptäcker fläckar efter att auktionen har gått ut. Är det då dumt att fråga om man får köpa den billigare/kompensation?
    Jag brukar välja att aldrig gå ner i pris, utan då köper jag tillbaka istället.
    Är lite nojjig och tror bara att fok försöker luras
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    melizza skrev 2010-09-24 21:31:06 följande:
    var det nån mer än jag som köpte av denna säljaren??
    jag har för mig att hennes auktioner var billiga i köp nu så flera tryckte på köp nu knappen

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Åh vad dåligt samvete jag får nu, det var ju jag som länkade till den annonsen
  • Busbellan
    melizza skrev 2010-09-24 21:52:10 följande:
    nej men herregud det kunde ju inte du veta.....jag ska nog nogrannt läsa omdömen innan jag trycker på köp nu knappen för snabbt......man blir ju så ivrig när man hittar nått fint till bra pris ju
    Ja, jag var med nära att trycka köp nu på den, men skulle spara pengar istället
  • Busbellan

Hej i tråden
    Här har vi sjuka barn som vanligt. Ella har nu haft feber nån dag varje vecka de senaste 6 veckorna, känns inte riktigt normalt

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-09-25 11:50:08 följande:
    Någon här som vet om Nintendo DS är bra?
    JA!! Används flitigt här och har gjort läänge
    Perfekt i bilen och så också
  • Busbellan
    anette 81 skrev 2010-09-26 12:13:04 följande:
    vilken blir bäst?
    Jag tycker du ska ta 3-5 år.
    Vi har en i storlek 6-8 år här hemma, den är bara liiite stor till min 3-åring
  • Busbellan

hej på er!
    Känns som jag varit här alldeles för lite den senaste tiden

Har haft sjuk Ella i helgen igen och börjar bli smått frustrerad över att ingen vill undersöka henne ordentligt. Varför kan ingen se helheten nån gång. Vara sjuk varje vecka kan väl ändå inte vara normalt?

Ocikatten:
    Har läst ditt inbox, har bara inte blivit av att jag svarat, vill du fortfarande ha mått? Eller har du provat nu?

• Busbellan
    annie dark skrev 2010-09-27 10:51:17 följande:
    Att få en läkartid verkar omöjligt.

Våran 17 månaders ille har varit dålig i magen av och till sedan han började äta fast föda. Har nu de senaste veckaorna, två varit lös i magen och det luktar illa. På dagis har de reagerat då han bajsade tre stinkblöjor på ´bara ngn timma, är ju inte sjuk i övrigt.
    Har ftt en tid på barnspec mott 3.e november men är ju en tid kvar. han verkar inte ha ont i magen, går up i vikt och så ....

vad är det med Ella?
    Hon har haft feber nu varje vecka de senaste 6 veckorna, utan nån förklaring egentligen. Ingen förkylning eller nåt.
    Detta + att hon var sjuk i princip varannan vecka från sep -09-maj -10 tycker jag gör att man bör kolla vad som ligger bakom dessa alla infektioner.
    Hon uppfyller t.ex fyra av kriterierna för immunbris
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-09-27 11:45:10 följande:
    Ta fram tigern i dig och ryt till på läkarna! Sånt måste ju kollas! Stackars tösen att vara så sjuk...
    Ska absolut göra ett försök, annar blir det att ringa privatläkare istället, har fått namnet på en som tydligen ska vara bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17