Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-12-29 14:47:38 följande:
    Jag köpte dom i singoalla modell och dom är helt underbara!! Sitter så himla fint på och är så mjuka o goa, perfekta dagisklänningar!!
    ja den dära rosa/orange ser underbar ut
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-29 14:49:11 följande:
    Ja det skulle jag iofs behöva Drömmer Tror jag har närmare 80 par leggings i Bubblis garderob just nu

Lilla suttiåringen behöver inte ett skiiit just nu   *överfullt*
    jaaa så slipper du ha tråkigt!!! in och rensa ut 10plagg så får du in minst 1000kr att shoppa för

handla bara till magen då
  • Buttelina
    Lantani skrev 2010-12-29 15:33:35 följande:
    Blev visst 2 nova star byxor från boggiekidz Bra pris!
    Ett par harem som förmodligen passar till hösten och sen ett par svarta som han kan ha nu, onte om byxor här hemma nu!
    ser bara fullpris
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-12-30 12:48:18 följande:

helt OT nu, men igår insåg jag varför inga kläder sitter särskilt bra på Nora på bredden
    Vi var på badet och Nora hade glömt sin bikiniöverdel hemma. Hon har visserligen inget att dölja men är ändå 11 år och skulle aldrig bada utan överdel, inte här i stan i alla fall.
    Ella hade dock med sig överdel till sina badbyxor så jag sa till Nora att hon fick försöka med den.
    Jodå, det gick alldeles utmärkt att ha på sig en överdel i 86/92, trots att man är 135 cm lång

haha
  • Buttelina

jag skickade ju iväg min sambo för att hämta barnlyan paketet.. iförrgår skickade jag bort honom på ajabaja för att köpa ett par vantar och idag skickade jag iväg honom för att hämta kläder från llm Tyst. efter han betalat sa han "du har handlat rätt så mycket denna månaden va"
     näää tyckte jag  Drömmer.
    tur att inte paketet från småvi kommit än.. Drömmer

• Buttelina
    Mamma till Simon skrev 2010-12-30 14:46:56 följande:

skicka precis iväg min man med Glad
    haha gött insåg nu att jag nog skickat iväg honom lite väl mycket på sistone Drömmer. min lille springpojke tur att jag är snäll mot honom på andra vis <3

vad väntar du på för fint?
  • Buttelina

och föresten.. om ni inte köpt den gröna kik kid klänningen så GÖÖÖR det!!! Helt underbart äpplegrön färg *kär*

• Buttelina
    Mamma till Simon skrev 2010-12-30 14:55:35 följande:
    brun småfolk lurv från småvi
    Buttelina skrev 2010-12-30 14:53:27 följande:

och föresten.. om ni inte köpt den gröna kik kid klänningen så GÖÖÖR det!!! Helt underbart äpplegrön färg *kär*

den ser väldigt fin ut, men den var både för tajt och för urringad på M
    åh vad fint!! att jag inte tänkte på den när det var 40%  nää kan förstå att den inte passar små rultisar hade aaaldrig fått på den på min dotter när hon var 1-2 år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17