Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2011-01-01 11:21:01 följande:
    Ja det är inte helt fel. Det behövs när man är uppe lite längre
    Buttelina skrev 2011-01-01 11:15:17 följande:
    lillebror sover fortfarande isabel vaknade kl 10
    Ojdå!! Så länge har Aline aldrig sovit och tror knappt hon kommer göra det heller. Hon vaknar i normala fall mellan 6-7. Elliott sover typ till 8 som det är nu
    ja dom brukar sova till 7, men dom skjuter lätt fram timmarna.. somnar dom två timmar senare än vanligt så vaknar dom två timmar senare
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

movie: fina barn blev du nöjd med fina blomklänningen??

• Buttelina
    movie skrev 2011-01-01 12:25:47 följande:
    Tack Ja både jag och Alice älskar den, hon har haft den som snutte i sängen i natt Har nu kommit på att jag vill ha en dollhouse tunika till henne så nu blir det ut på jakt. Har filten och en body till Iris.

God Fortsättning till er alla. Här sov sig barnen igenom smällarna men Alice vaknade vid 2 och var uppe i 1½ timma, trött i dag

Liljan o Loppan: Vilka underbara cupcakes!!
    vad kul här hemma är den också väldigt poppis konstigt jag som tyckte den var sååå ful med det ansiktet när den kom ut. nu tycker jag att det är en del av charmen
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-01-01 12:29:46 följande:
    Gott nytt år!!!

Härliga bilder i bt!!!

Butte: Visst är djurgårds tröjan fin! Den hade faktiskt lillkillen på sig i går på nyårsafton.
    jaa helt underbar är den!!
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-01 13:59:23 följande:
    Nån som vet om my baby har nån rea nu nån gång i webshopen?
    Finns lite där jag skulle kunna tänka mig att köpa i så fall
    nä dom planerade ingen rea alls..
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 14:27:27 följande:
    Nä de är väl lite dåliga på reor tycker jag.....Har de blivit sån där concept store el vad det heter för MOLO ännu då?
    ja dom har väl det. tycker med dom är dåliga nu.. innan var det 30% och sen 50% ..
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 14:31:26 följande:
    Har inte handlat nåt därifrån på väldigt länge, ett år sedan tror jag minst Glad
    nä inte jag heller. jo ett par leggings i somras.. men annars inget
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 14:35:53 följande:
    Funderar på att förgylla min dag med att plocka ner ett par växalådor till lilla L och se om det finns nåt där i som kanske kan passa nu, hon verkar ju ha växt liiiite iaf på senaste månaderna Glad Fick ju nytt hopp då hon kunde ha både dockhustunikan i 92 (lite stor i halsen) och underbara londontröjan också i 92 (även om jag vet att den är liten i storlek). Vem vet, kanske kanske kan hon också ha nya fina badgesknappisen som ligger där uppe Flört
    ohh sånt är så himla kul  hoppas att där finns lite som passar
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-01-01 14:49:00 följande:
    där kom du på något roligt...tror jag ska göra detsamma så man muntras upp lite. Mateo kan nog börja ha en del i 86 som ligger där...han fick precis ärva en av Maias pyjamaser i 86, den fick hon när hon fyllde 2 o använde den tills hon var 3

Vi har slut på välling o vägarna är täckta av is så funderar på om jag verkligen vågar ge mig iväg...usch...nu är jag trött på denna snö och is o alla problem den orsakat...sambon har varit ute med hyresvärden hela dagen för att försöka rädda resten av taket men det ligger fortfarande ett islager kvar, det är 1 januari och jag vill redan ha VÅÅÅÅR!!!
    jag började vilja ha vår redan den 25e fy vad jag längtar till stugan och vääärmen

stackars dig med taket så jobbigt!
  • Buttelina
    maugu skrev 2011-01-02 09:17:43 följande:
    LillR; en storleksfråga,,vad har du köpt till E i tröjor när det gäller typ Småfolk, Molo?
    Gustafs tröjor i 98-104 är lite små men jag bävar om 110-116 inte blir absolut för stort?
    Molo 104 är oxå på gränsen till små..men då är frågan, hur stora är 110?
    lillebrors 98/104 är precis på gränsen i småfolk, i molo kan han precis ha 104 men jag köper 110 nu.. i småfolk kan han ha 110/116 utan att det ser galet ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17