Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Är det ingen här som haft problem med att sluta med nattvällingen? E är ju den enda av våra barn som fått välling så jag har ingen att jämföra med. Jag har tagit bort nattvällingen en gång. Men han vaknade ändå varje natt och var arg och ledsen då. Visst lugnar han sej med tiden, men på minst två veckor som vi höll på så gav han sej inte iaf. Sen blev han jättesjuk och då orkade jag inte stå emot längre....
    Nu får han iaf bara en flaska/natt mot flera stycken tidigare. Alltid nåt...

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 09:40:30 följande:
    Hum...ska man trilla dit på Eleraffs erbjudande kanske?Sugen är jag allt...*sitter på fingrarna*
    Vad är du sugen på för nåt?
  • lillronya
    h80 skrev 2010-04-22 09:55:19 följande:
    hejhejhoppas här är lite folk som man kan prata med o få mig på andra tankar :)här regelbundna värkar o sitter o funderar på om det är förvärkar eller "riktiga" o om man ska åka in eller inte
    Hej!
    Å vad spännande!
    Kan dock inte hjälpa dej, är ju 13 år sen jag hade värkar.
  • lillronya
    smillamilla- Vad söt Svea blev i den dressen.
    Busbellan- Fin dress på söt Ella.
    Maugu- Å så söt Livia är. Och vad hon har blivit stor!
    jacao- Härliga bilder på goa ungar.
    melizza- Vilken hejare du är på att sy!
    Griffelfot- coola killen!
    Ängeln- Å vilka snygga jeans Liam har! Måste nog härma. Och Meja är superfin i katvigtröjan.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-04-22 19:38:25 följande:
    jag sitter o smygläser lite här o lite där =)
    Som jag då. Samtidigt som jag spelar mahjong.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-22 19:45:17 följande:
    Jepp, jag är här en kort session, måste få barnen i säng snart!!Har varit på kosläpp och Marcus fick åka traktor - hur nöjd som helst.
    Å vad härligt med kosläpp!! Då är det vår!
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 19:45:33 följande:
    Hej!Jag är här en liten stund..Vi har visst bröllopsdag idag-klart att jag kom ihåg detFick ett fint halsband av Stoffe när han kom hem idag så när barnen har somnat ska vi dricka vin och se på film som jag får välja
    Han är ju för go.
    LJ2 skrev 2010-04-22 19:52:28 följande:
    jag slösurfar bara runt lite.. skulle eg lägga ut på t, men orkar inte.. fick ut en del igår.. o tänkte ta tag i det idag igen.. men orken e borta.. bara trött på allt =( inatt fick jag iaf sova lite emr, men 3 nätter innan de har jag bara sovit typ 2 timmar varje natt = 6 timmar på totalt över 3 dygn + heltidsjobb + 3 barn själv efter det.. hmm., kan ju ha nåt med det o göra?? känns som heeela kroppen e totalt slut.. men ändå kan ja inte sova? jaja.. går väl över om jag bara får ta igen min förlorade sömn.. hoppas jag.. =))
    Å hoppas du får sova lite bättre snart.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-22 20:14:30 följande:
    gokväll vad gänder här?Nån som startat nån salgtråd än?
    Godkväll!
    Verkar rätt lugnt här.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-22 20:31:08 följande:
    Ja, det verkar så hur är det med er då? Sover småttingarna?
    Det är ganska bra här.
    E sover sen länge. A måste alltid trilskas lite. N sover också nu.
    Sitter här och lyssnar på en frustrerad Michaela som håller på med läxor. Inte hennes favvosysselsättning precis.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:38:14 följande:
    GodkvällÄntligen somnade barn nr 2 och sambon sitter vrål förbannad framför hockeyn lillronyaÅhh, dom måste du köpa, Kappahl kan det där med jeans minsann
    Ja det måste jag!
    Det är ju 25% rabatt på allt imorgon och på lördag, men vet inte om jag har möjlighet att ta mej iväg. Hade ju annars varit trevligt med lite rabatt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17