Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-23 13:40:39 följande:
    Måste bara visa min lillebrors senaste tatuering, kan tänka mej att det gjorde rejält ont på bröstbenet *ajaj*
    Bröstbenet är det enda stället som min man inte vill göra om nån tatuering på. Där är det värst enligt honom och han har ju testat de flesta ställena kroppen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:47:15 följande:
    Ja fyyyy, inte mycket fett därpå inte, lillebror sa att det gjorde rejält ont och lixom krassmade när han körde på benen *ryyyyyys*
    Usch ja!
    Fast de burrar rejält i skelettet när man tatuerar på ryggraden med, men det gör inte ont.
    Insidan av överarmen ska ju också göra jätteont, men det tyckte inte jag....
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-23 13:48:14 följande:
    lillronya: Var har maken gjort sina? Har du oxå "drabbats"?
    Vi har gjort våra hos Billy. Japp jag är också drabbad.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:51:21 följande:
    Nä dom tatueringarna jag gjort har inte alls gjort ont, mer typ obehag iså fall men ingen smärta, men som sagt, jag har hög smärtgräns, tyckte knappt det gjorde ont att föda barn ju Det är ju verklkigen olika det där, en kompis till mej höll typ på att dö och stor lipade när hon tatuerade sej på vaden, där tycker jag knappt det känns
    JAg var mycket sämre på att hantera smärta när jag började föda barn och tatuera mej än vad jag är nu.
    Hahhaaha det där lät helt knäppt men är faktiskt sant. Är ju 17-18 år sen det började.
    Så jag har ganska hög smärtgräns nuförtiden.
    Men som du säger, det är väldigt olika hur man uppfattar det.
    Sen om man tex har en infektion på väg i kroppen så gör det MYCKET ondare att tatuera sej och det kan man ju inte veta då. Det märker man ju inte förrän efter nån dag när den bryter ut.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2010-04-23 13:53:03 följande:
    Då är det knappt en timme kvar då sedan går man hem från jobbet och är borta i lite mer än ett år...
    Vilken känsla!
  • lillronya
    melizza skrev 2010-04-23 14:46:33 följande:
    Buttelina: (gick inte att citera) ok du står fast vid det
    Jag håller med butte.
    Ocikatten skrev 2010-04-23 14:48:47 följande:
    Jag har gjort mina hos Dark Eagle i Ekholm, kommer faktiskt inte ihåg vad han heter nu??
    Magnus?
  • lillronya

Ängeln: Du ska inte till kappahl nån dag? *blink blink* Jeansen är slut här....

• lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-23 16:18:00 följande:
    Jag gillar prästkragarna och kaninerna! Jo, Magnus Jonasson eller nåt sånt, han var duktig då i alla fall, vet inte om han kör fortfarande?? Mårtens bror Martin har gjort sina där så därför valde vi honom. Har du många?
    Ja då vet jag vem det är. Vet inte om han håller på fortfarande, vet bara att de sålt gården. Så håller han på, gör han det nån annanstans.
    Gissade att det var den kopplingen.

Jag har på båda överarmarna, längs ryggraden och runt fotleden.
    Finns några bilder i min blandatmapp.
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-04-23 18:05:18 följande:
    de är slut i stl 92 här med.. De är normala i stl eller??Godkväll i  tråden förresten!
    Jag vill ha i 98. Ingen aning om hur de är i stl, men köpte 98 i andra kappahljeans nyligen.
    hzl skrev 2010-04-23 16:41:07 följande:
    äsh jag kan lika gärna sluta skriva i den här trådenses på salgen
    Varför?
  • lillronya
    na96gen skrev 2010-04-23 19:54:27 följande:
    Hej i tråden, , måste ju fråga vad är det för kappahl jeans ni talar om ? jag tycker oftast de sitter super på min smalfis ha det gott
    I inlägg 3110 finns bild på de.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17