Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:30:17 följande:
    Jo jag hoppas det...så nu inte denna skiten jag har nu förstör alla chanser till fler barn...annars är jag ju bara 23 så jo, några år har jag ju på mig att skaffa de tre till som jag vill ha Planerar ni fler?
    näe, efter vårt x så är han benhård och stennoga, finns inte en chans att ens kunna "smyga" till sen en till. ( han blev livrädd och vill aldrig mer uppleva samma sak)
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:38:17 följande:
    Nä usch förstår det Sånt är ju superläskigt. Har en vän som fick två utomkvedes på raken o nu har hon inga äggledare kvar O inga barn innan...så hemskt när det blir så Man får vara tacksam för de barn man har Om nu min livmoder är så pass skadad så jag inte får/kan bli gravid igen så lär jag bli VÄLDIGT ledsen men samtidigt får man väl tänka på att man ändå fått två underbara gåvor redan
    så är det {#lang_emotions_heart}
    men även om jag har fler barn än dom flesta så känns det ändå som man blivit snuvad på valmöjligheten
    och att dom sen betedde sig i mitt drogade tycke så jäkla illa gör väl att man önskar sig det ännu mer.
    och sen har det nog tyvärr påverkat mig så pass att jag nog inte längre vill bli barnmorska
  • stökmamma

missförstå mig inte nu.
    Jag är inte missunsam eller "elakt avundsjuk" ( kom inte på nåt bättre) utan helt tvärtom
    Jag blir så jäkla glad  att se och läsa om magar och bebisar att det nästan slår över åt andra hållet. kan börja gråta när nån berättar eller när jag ser en liten skrutt

stökmamma skrev 2010-05-17 14:45:35 följande:
    så är det men även om jag har fler barn än dom flesta så känns det ändå som man blivit snuvad på valmöjlighetenoch att dom sen betedde sig i mitt drogade tycke så jäkla illa gör väl att man önskar sig det ännu mer.och sen har det nog tyvärr påverkat mig så pass att jag nog inte längre vill bli barnmorska

• stökmamma

undrans om jag har nå djur i postlådan idag?? {#lang_emotions_dreamer}
    kanske ska vi ska gå och kolla

• stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:06:26 följande:
    samma dag som min bror fyller , sen fyler mamma den 8:onde å syrran är beräknade den 10 jan ;)...men hon går å är mkt orolig sen missfallet..... sa till henne å ringa mvc å få tid till vul så hon slipper gå å vara orolig hela tiden.... jopp babyboom ... hmm vilka e det.. jag å duni i början av aug (tror dock på juli för min del ;) ) pepper, bubblis, hmm vilka mer?
    2 hemliga och småkryp
  • stökmamma

ett litet ynkligt paket låg förvisso i låddan men inga djur {#lang_emotions_dreamer}, dom kommer nog snart och gör dagens pop jeans kjol sällskap

• stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:17:50 följande:
    paket e paket :D.......här fick ja bara räkningar =S....

låg en del såna här oxå {#lang_emotions_throwup}
  • stökmamma

30% på molo soft shell hos okidoki (även star wars tröjor) kod Lego

• stökmamma
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:29:59 följande:
    Kan inte annat än att hålla med på alla punkter Särskilt med att man inte får välja själv...
    :-P

allt bra med er?
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:33:58 följande:
    Allt bra .-) Blev halvt ihjälskrämd av en spindel i diskhon precis *ryser*
    du och grekis *haha*  (förlåt om jag skrattar )
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:33:19 följande:
    Jag vet oxå en hemlig mage Försöker få henne att outa sig snart
    finns ju en "gammal" bekanting men det är väl inte hemligt?? {#lang_emotions_dreamer} eller är det 3 hemliga? *nu snurrar cellerna på högvarv, vilka ??? *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17