Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2010-05-12 16:23:10 följande:
    hehe yeah right jag mår inte dåligt av det i alla fall och min sambo tycker jag är het så det är ju viktigt nu när man måste rida på pålen lite extra i salgtiden
    *asg*
    så du har börjat med salgsmörjningen  redan
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

{#lang_emotions_heart} blöder och tårarna rinner när ett litet liv sakta försvinner
      tänker på er

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:57:31 följande:
    Somnade alla? Måste ju ha smakråd Kläderna är det viktigaste ju. Skall fara ensam med tre barn till en ö här på Åland. Superliten färja o den tar 2½ timme. Barnen kommer inte att uppföra sig snälllt så då måste du ju vara söta istället
    snyggt tycker jag
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-05-14 17:01:18 följande:
    Hej hopp i tråden.Här har kalasats halva dagen och nu är det äntligen lite lugn och ro.Jo vad gör man när någon "stulit" ett kort på Tradera? La upp en NS skjorta för ett tag sen och nu ser jag att någon annan lagt upp en auktion med MIN bild *grr*, brukar alltid "namna" mina bilder men nu glömde jag såklart det.
    ska väl anmälas till Tradera?
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-05-14 17:25:51 följande:
    Aha...ja vi får se, mailade iaf ett halv surt mail till säljaren och föreslog att hon skulle byta bilden till en egen.Tack så mycket

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_cheers} GRATTIS {#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_flower} 

• stökmamma
    saturnina skrev 2010-05-14 20:57:19 följande:
    Hej det var länge sedan!Någon som börjat shoppa Pomp de Lux ännu? Ska på mitt andra party snart och har toktoktokshoppat!
    hej
    vad ör pomp de lux??
  • stökmamma
    saturnina skrev 2010-05-14 22:08:10 följande:
    Kul att du tittar in till henne ibland! Här kan du se en rolig bild på hennes mage, lite gladare toner än för något år sedan smaklycka.blogspot.com/ Nä, man ska inte ha med barnen i affärerna, då får man ju inte bestämma. Olivia var med på Pomp-partyt och skulle absolut ha den största marängigaste ballerinakjolen i korallfärg...
    ja, det va din syster som bodde i mina trakter, hade för mig det
  • stökmamma
    saturnina skrev 2010-05-14 22:34:35 följande:
    Västansjö. Lite för långt bort tycker jag.
    inte långt från mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17