• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-09-28 17:31:35 följande:
    vill ju så gärna ha ns-jackan *surar*
    vilken shop köpte du den från???
    Två flickor f.-04 och -06, bebis i magen BF 101106
  • Saraia
    Mamma till Simon skrev 2010-09-28 18:13:07 följande:
    babyshop...men får säja att de har varit väldigt hjälpsamma.
    låter ju bra att de i alla fall vart på din sida, synd bara att jackan haft prickar! undrar om alla e såna... har en påväg hem till stortjejen....
  • Saraia
    CamillaJ skrev 2010-09-29 19:47:47 följande:
    Hm är lite shoppingsugen, ville ju ha den råsa fina NS jackan till tösen. Hmm..
    Shoppade lite igår, varsinn NS jacka till Isak & Albin svarta och så Buppa åkpåse (såg att tjolla hade sån me) så fiiiiin! =)))
    blev oxå sugen på den åkpåsen!!!! tvekar mellan den o elodies m rosor på...
  • Saraia
    ängeln83 skrev 2010-09-30 17:54:48 följande:
    Hej hopp

Har varit iväg på super mysig fika med några tjejer från jobbet och deras busar, och återigen undrar vi varför vi inte ses oftare när alla går hemma? Förstår inte vart tiden tar vägen egentligen.
    Hemma väntade fiiiiin post, guuud vad jag älskar Molo kissarna.
    Måste tipsa om Lindex vråååååål snygga Harem brallor också, shit vad snygga dom var, finns bild i BT
    vad var d för erbjudande fr eleraff som du köpte kissekatter med?
  • Saraia
    ängeln83 skrev 2010-09-30 18:14:02 följande:
    Om man köpte ett par byxor och en tröja/body så fick man en tröja/body gratis.
    Tror dock det slutade gälla i slutet på förra veckan.
    ja, såg d på deras FB-sida nu... synd... e jättesygen på katterna - köpt filten o den e ju bara för fin!
  • Saraia

ooo va fina katvigkläder eleraff fått in - fick bli tröja o body m äppletrycket!

• Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-10-11 09:27:23 följande:
    Hej hopp i tråden!
    Ingen ide att ens tänka på att läsa ikapp vad ni skrivit på 3v. ju, blev ju nästan knäpp utan internet så länge.
    Men vilken chock att komma hem till minus grader efter 3v. med +30 och uppåt och bad varje dag

Är himla shopping sugen också, men ska ju till Gekås i helgen så håller nog i pengarna lite till i alla fall.
    välkommen hem! Gekås e ett trevligt ställe!!! Var där förraveckan o köpte julklappar t barnen o deras kusien o lite småplock t bebben! Allt bra m magen i värmen? förstår att det var hemskt att komma hem t kalla Sverige igen!
  • Saraia
    ängeln83 skrev 2010-10-14 12:42:43 följande:
    Sitter här och letar åkpåse till Mejas vagn, tänkte skippa det men jag tror nog vi behöver en ändå.
    Funderar på den blommiga ifrån Buppa, den borde väl funka till rosa vagnen va?

Men tänk om Molo gjorde åkpåsar, sååå fint det hade varit med en girly rainbow randig, eller mini stars
    Buppas passar nog jättebra - hade jag köpt om jag hade haft den rosa e-ljungan du har - såååå fint!
  • Saraia

E sååååååååååå besviken på molos kitten-filt jag tvättade igår för att lägga i BB-väskan t lillan.... Katterna blev rosa färgade!!!!!!!! tvättade m bara gamla rosa/röda kläder som inte fäller så det måste varit den filten - SKITMOLO!!!! glad att jag inte köpt kattbody t lillan....

• Saraia
    ängeln83 skrev 2010-10-14 13:05:24 följande:
    Ja det får bli den *away beställer*
    Jag tror den blir kanon fin till vagnen.
    Saraia skrev 2010-10-14 12:59:47 följande:
    E sååååååååååå besviken på molos kitten-filt jag tvättade igår för att lägga i BB-väskan t lillan.... Katterna blev rosa färgade!!!!!!!! tvättade m bara gamla rosa/röda kläder som inte fäller så det måste varit den filten - SKITMOLO!!!! glad att jag inte köpt kattbody t lillan....
    Men fyyy va trist
    Kan du inte reklamera då? Jag har både katt body och muddisar men dom har hållt sej kanon fina.
    tror det måste va det rosa kantbandet, för samma sak hände i somras m prästkrage-klänningen , köpte den ny på T så kan ej reklamera.....

Köp buppa! e oxå sugen på den.... el elodies m rosor på fast rosa e mer min färg än röd!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17