• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-10-14 13:57:11 följande:

Ha ha, exakt nuuuuu för 1 år sen så gick vattnet med Meja, kommer aaaaaldrig glömma det, exakt samma graviditets dag som vattnet med Liam gick
    Minns att jag vaknade på morgonen och hade det lixom på känn, så när jag var nere och tände i kaminen och blev helt blöt om benen så började jag asgarva

häftigt! önskar mitt vatten kunde gå nu!! med nr 1 gjorde det det på BF-dagen o hon kom dan efter, men med nr 2 som föddes 10 dar innan BF tog de hål på hinnorna på förlossningen när jag var nästan helt öppen! Spännande o se hur d blir denna gång!
    Två flickor f.-04 och -06, bebis i magen BF 101106
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-10-19 21:00:42 följande:
    Tackar för alla grattis Hjärta.
    Mår bra trots omständigheterna, lillfisan blir bättre och bättre.
    Hon kom i v. 35+3, exakt 1 månad för tidigt.
    Fick täta värkar väldans snabbt och väl inne på sjukhuset så såg dom att huvudet inte stod så långt ner än så när sen vattnet med ett väldans tryck så gled hon tillbaka och ärmen kom först, ett vändnings försök gjordes men det gick inte och 4 minuter senare var hon ute med snitt.
    En liten drama queen

Måste nog shoppa något litet ESL bambi till henne, får ju inte ligga på samma avdelning som henne så jag har såååååååå tråkigt Gråter.
    OJOJOJ - har hon redan kommit??!! GRATTIS!!! tur att det gått bra o att ni hann hem fr utlandet innan det hände!!! Gossigt med en liten tjej i alla fall - shoppa på som tröst!!!
  • Saraia

här var det lugnt idag...
    Måste ha lite OT-tips av er med bra smak: vilken åkpåse ska jag köpa t vagnen (som är typ svart/grå) - buppas blommiga rosa el elodies svarta m röda rosor - de e ju sååå fina båda så det går inte att välja!!!

• Saraia
    Busbellan skrev 2010-10-26 08:25:51 följande:
    Nu har vi inte ens tagit hem tapetproverna än, men jag är ganska säker på att det fanns en röd tillsammans med den prickiga
    KUL att inreda barnrum! har oxo planer på att inreda bebis rum m detaljer som är röda m vita prickar o ha sandbergs tapet som är vit m röda konturer av en stad/hus som fondvägg
  • Saraia

vad ska man matcha småfolks kaninbody med?? den e ju sååå söt men hittar inga bra byxor till, den e ju lila o orange så oranga hade väl varit finast till men var finns det??

• Saraia
    Busbellan skrev 2010-10-29 12:31:45 följande:
    Kolla här, hon gör underbara velourisar.
    Har haft ett par i härlig stark orange därifrån innan
    mysungar.se/category/byxor.html
    tack för tipset!
  • Saraia
    ängeln83 skrev 2010-10-29 12:33:13 följande:
    Orange hade varit jätte fint till, typ Lindex gamla orange velour brallor, annars kanske lila velourisar?
    ja de gamla orangea hade passat bra, får jämföra m de lila om de passar el om de e helt olika el om d blir för mkt lila!
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2010-10-29 13:17:53 följande:
    jag köpte lindex orange velourisar, passar perfekt till.
    finns de nu? inte i webshoppen i alla fall... hade ju varit perfekt!
  • Saraia
    h80 skrev 2010-10-29 14:32:02 följande:
    vilken storlek letar du?
    62
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17