Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick hem Katvigs lila/gula kläder idag...Usch, vad besviken jag blev! Den gula är ju inte alls en sån där fin gul som jag sett på bilderna...Mer åt det neongula hållet och det gjorde sig inte riktigt.
    Nåja, jag får shoppa andra märken i höst istället, var ju just den lila/gula jag ville ha!

• OsynligtSmåkryp

Hörni tjejer!

Tvättar ni alla kläder inan användning? Syftar mest på bebis nu...Eller tvättar ni vartefter dom ska användas?
    Har megaproblem med hur jag ska göra när kläderna ska läggas in i blivande garderoben...Dagens I-landsfundering typ.

• OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-08-21 16:22:05 följande:
    jag hade tvättat 56-62 och lagt det för sig i gaberoben sen hade jag tvättat upp strl för strl när det blev aktuellt
    Ja, lite så tänkte jag också...Börjar nämligen bli rätt fullt i växagarderoben, och jag har dessutom tråkigt nu när sambon sover på soffan och barnen är hos en kompis.
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-08-21 16:24:01 följande:
    inte ljusblå

svart eller kritsrecksrandig.. hade nog tagit, och brutit av med en turkos, lila eller rosa skjorta under

Håller med Butte!

• OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-08-21 16:26:35 följande:
    haha

tänk så har du några kläder som du tröttnat på innan dom hunnits användas.. då är det bättre att du inte tvättat det ju tvätta efter hand

så himla mysigt att pilla med bebiskläder jag pillade också i min bebislåda härmodagen
    Jaa precis. Fast jag hinner nog tröttna på 56/62-lådan också ju...Men då är det upptvättat ändå...Fast folk kanskeköper sådant iallafall om det skulle vara så?
    Pilla med bebislådan är jättemysigt, jag pillar och kikar och önskar att tiden gick liiiiite snabbare.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-08-21 17:56:30 följande:
    i bt :)
    Ser inte heller någon.
  • OsynligtSmåkryp
    Lalalong skrev 2010-08-22 21:13:48 följande:
    Har ni samma storlek i Molos jackor som i overallerna? Jag tyckte ju att overallen i 104 kändes ganska stor, men inser att den kommer bli jättebra med mer kläder under och med skor på fötterna o.s.v.
    Men det känns ju som att man borde kunna gå ner en strl om man ska ha bara en jacka?
    Japp, vi har samma storlek, 110 till en på strax över metern och 128 till en på 120 cm.
  • OsynligtSmåkryp
    Jen80 skrev 2010-08-22 22:58:08 följande:
    Ååååh, kan inte låta bli att berätta... Imorgon ska jag ner till Malmö och kolla in Molos vårkollektion. Spännande!!!
    Åhh, sååååå skoj! Vad kul att få göra något sådant, smygkika är ju alltid spännande.
  • OsynligtSmåkryp
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS lilla söta Lova! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17