Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-20 17:31:40 följande:
    Dom är typ nästan dalmatinrosa, fast inte riiktigt lika galna ändå Fin men njae, jag har inte riktigt fastnat för den men dom kantbanden, tycker också dom borde varit röda! Ska dock efterbeställa den modellen som jag la upp i BT på girlyrainbowtröjan. Den kossetröjan har svart spetskant och ser suuperfin ut Är en sån fin modell på tröjor men verkar inte som någon svensk shopp tagit in den ännu. Meja borde kunna ha 92 på dom modellerna för dom är cokså småå!
    Uuuh...lysande? O det som jag absolut inte gillar, hum...jaja, vi får väl se vad jag tycker om klänningen när den landar i lådan, det går ju alltid skicka tillbaka. Röda kantband hade varit hundra ggr finare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 17:41:14 följande:
    jahaa nä den har jag inte sett
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:12:38 följande:
    Hum...till Liam:
    www.my-baby.se/molo-linne-jorge-ginko-star-p-...
    www.my-baby.se/molo-linne-jim-auto-p-1177.asp...
    O till Meja:
    www.my-baby.se/molo-klanning-baby-cathleen-an...
    www.my-baby.se/molo-jacka-cloudy-baby-velvet-...

O så köpte jag ju colibri och girly rainbow tidigare idag till Meja *ooops*
    fiin shopping
    Mmm...fast nu fick jag lite ångest härSkäms
    Vi beslutade senast igår att vi skulle lugna ner oss med shoppingen lite, fick ju välja mellan att börja jobba nu eller vara hemma tills september fast då med mindre pengar, valde såklart att vara hemma med barnen...men äh...han har ju ingen koll på mitt shopping konto
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:42:09 följande:
    Ja rätt så lysande Åt dalmatinhållet typ, fast inte ritkigt lite svidig i ögonen Klart ni måste ha en till lurv, Milla har bara en så det måste jag med

www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-t-shirt-8321p...
    Den ska Milla få, guud vad den ser fin ut
    Jag är ju inte så mycket för det där skrikiga men jag hoppas den funkar ändå
    Ja, minst två va? Dessutom vet jag inte ens om den vi har nu passar till våren men jag hoppas det för det är min favvo. Fast jag vet inte riktigt vilken jag ska köpa isf, gillar ingen av höstens och vårens fruity känns sådär.

Ååååh va fin, den modellen är ju uuuunderbar.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 18:02:18 följande:
    nää skit i det nu
    Ah, nu SKITER jag faktiskt i det, jag BEHÖVDE faktiskt detta!!!!!
  • ängeln83

Vad tror ni? Kommer denna funka till våren? Lite lång i ärmarna men längden tycker jag är på gränsen redan nu :-/ O vilken storlek ska jag köpa? Detta är baby 86.
    Ursäkta omatchande strumpbyxor, dom matchar klänningen under

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 18:12:04 följande:
    jaa det behööövde du!!
    ängeln83 skrev 2011-01-20 18:06:57 följande:
    Vad tror ni? Kommer denna funka till våren? Lite lång i ärmarna men längden tycker jag är på gränsen redan nu :-/ O vilken storlek ska jag köpa? Detta är baby 86.
    Ursäkta omatchande strumpbyxor, dom matchar klänningen under

på längden är den på gränsen... så den kommer nog inte funka hela våren så då behöööver du en lurv till med perfekt ju. finns flera i strl 92 på llm
    Faktiskt Har ju dessutom inte shoppat ett enda klädes plagg sen innan ju ju *duktig jag*

Ja den är nog det, funkar kanske lite i början av våren men nej, absolut inte hela.
    Ska jag ta baby 92 eller jr 92?
    Fast jag gillar ju inga av höstens färger ju
  • ängeln83

Yeeeeeeeeej, fick just mail av både Babyshop och My Baby att paketen var skickade, guuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar tills imorgon

• ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-20 19:45:10 följande:
    Hallå i tråden.Helt slut efter en hektisk dag med utv.samtal på förskolan, skriva kontrakt för huset  och möte med banken.Puh! Är helt slut nu och vill shoppa nån sommarsuit, men vill nog invänta och se om Katvig kommer med några fina ränder-
    Mamma till 4, räcker det nu?

Det finns en del nya ränder på Katvigs hemsida, inga som lockade mej tyvärr.
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-20 19:57:44 följande:
    Kikade och tyckte några av sommarsuitsen såg fina ut, men så svårt när det inte är riktiga foton.
    Ja det är jätte svårt att se, och som vanligt så är ju säkert ränderna jätte fina irl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17