Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-21 10:10:02 följande:
    tidig kl 4 jag hoppas på en katvig velourjacka i lådan idag sen längtar jag redan efter vv paketet har varit trött på vv ett tag men nu är jag lite kär igen. nya kollektionen är ju underbar! dessutom är det billiga kläder. 80spänn för ett par leggings är myyycket bra! kan dom få springa runt i på dagis huuur mycket dom vill

Ha ha, ja för oss är det tidigt Innan kom han alltid innan kl 13-14, veti sjutton varför dom är så sena nu tiden.
    Jag är super nyfiken på båda mina paket, kommer knappt ihåg vad jag beställde ju

Ja jag brukar ha lite VV perioder, nu var det väldigt länge sen jag köpte nåt, förutom nån mössa i höstas. Tycker jag fick en hel del kläder för 800 kr så visst var det bra priser

Buttelina skrev 2011-01-21 10:10:52 följande:
    stog 2-5 dagar så hoppas på måndag men seeenast onsdag. lääängesen jag beställde därifrån med men det har alltdi innan tagit max 3 dagar

Ah, då hoppas jag på i början av nästa vecka då, valde faktura.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:32:39 följande:
    ja man får en hel del för 800. köper man molo så får man typ en skaljacka för samma pris
    solouniko skrev 2011-01-21 10:29:03 följande:
    Det borde nog gå att ordna Jaa det är nog regnbågsrygg, tur att du har koll!
    åhh vad du är sööt inboxa här eller på fb innan du ska dit nästa gång. ska prova på bella om hon ska ha 110/116 eller 122/128
    Absolut 2 tröjor, 1 jeanskjol, 2 vanliga kjolar, 1 par leggings och 1 par strumpbyxor är ju en del kläder
    Hoppas nu det passar.
  • ängeln83

Fiiiiiiiina Butte barn i BT...började faktiskt fundera angående sängen där
    Men herregud så läskigt lika dom är dej ju, sötfisarna.

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 11:55:09 följande:
    Oj oj vad pinsamt, var precis ute och skulle hämta tidningen, givetvis kom posten precis samtidigt så jag fick den direkt i handen och fick på köpet även kommentaren:
    Ni måste ha hela huset fullt i sånt där, och så nickade han åt mailingbagen som jag stod med där i handen.
    Kände mej ganska Skäms just då.
    Ha ha
    Det brukar vara likadant här, är vi ute när brevbäraren kommer så säger han aaaaaalltid: O här kommer paket till 25:an, som vanligt
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-21 12:02:28 följande:
    haha dom lever och bor i sängen hehe jag passar på när dom sitter där trötta för resten av dagen är det full rulle

tycker du dom är lika mig? lite är dom kankse
    Ha ha, stackars barn
    Vet precis hur det är, båda mina är omöjliga att fota nu för tiden.

Jaaaaaa, super lika ju.
  • ängeln83

Men åh vad det är svårt med sko storlekar, tänkte beställa vår skor till barnen, men vad sjutton ska man ta för storlekar? Liam har 27 i sina vinterkängor, och dom är ju lite stora, räcker det med 27 eller ska jag ta 28?

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-21 13:11:22 följande:
    mät deras fötter. tvivlar du mellan två strl så ta strl mindre om det är molos skor

Tyvärr får jag inte komma i närheten av Liams fötter Till Meja får det nog bli storlek 22, hon har 20 nu.
    Inga Molo skor, spanar på Puma skor, hittade ganska fina till ok priser hos Ellos, rosa/vita till Meja och svart/vita till Liam.

• ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-21 14:29:17 följande:
    Fina lilla Saga i BT

Funderar på lurvoerall till bebis. Har ju BF 3e maj och då kan det ju vara lite kallt här i norr Drömmer Milla kom ju en vecka innan så om denna också skulle göra det är det ju april och DÅ behöver vi verklgien minst en. Visst? Hur är dom i stl de minsta? Den kommer väl bara att användas ca en månad eller nått innan det blir för varmt, ska jag ta 56 då eller möjligtvis 62? I vilket fall som helst så lär den ju inte passa till hösten ändå så jag kanske ska ta 56 iallafall? Eller?
    Då tycker jag att du ska ta 56, som sagt den kommer ju inte passa till hösten även om du tar 62  så ta så liten som möjligt
  • ängeln83

Hej hopp igen.

Tillbaka efter en katastrof tur på Ica, Liam fick vääääärldens spel när han inte fick dom flingorna han ville ha, gapade och skrek sej igenom hela Ica, höll på att skämmas ihjäl, han som alltid brukar sköta sej i affärer annars.

Fick fina klänningar från Babyshop i lådan, tyvärr inget från My Baby trots att jag fick mail igår att det var skickat, nåja, nu har jag nåt att se fram emot tills måndag också

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17