Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-01-08 20:04:57 följande:
    TACK Butte för fina posten!!!
    varsågod
    SmillaMilla skrev 2011-01-08 20:05:35 följande:
    Fiiint. Gillade bil skorna!
    ja dom var jättefina!
    Busbellan skrev 2011-01-08 20:06:33 följande:
    Ja, de verkar ju tyvärr mindre än innan
    Här blir det nog den dyrare klänningen, den är dyr men i så fall blir det enda plagget i det printet, ja förutom mössa som redan är beställd då

Hur gör du med de babyklänningar ni har? Säljer du dom eller hoppas på att dom ska passa i sommar igen?
    det beror ju på hur man vill att dom ska sitta. jag kommer ha dom på bella som tunika:

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-08 20:26:33 följande:
    Ja, jag tycker ju det är fint så också, men jag vill helst kunna använda dem utan något till på benen
    jahaa du menar så.. jo då är en ju lite kort men säälj inte dom fina!! ha dom som tunikor med 3/4dels leggings eller nått.
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-08 20:29:14 följande:
    Äsch, vi kan väl låta Ella visa halva rumpan
    Tror några får åka och så behåller jag favoriterna, kaniner och hand i hand eller nåt sånt
    hehe säkert en söt liten rumpa alla är favoriter här hemma
  • Buttelina
    SOL10 skrev 2011-01-08 20:34:41 följande:
    Fina bilder! Bilskorna, de låga du köpt, går banden att öppna/justera? Sonen har höga vrister, måste dessutom ha strl 34, ja stooora fötter! Har haft cuba cars o hajjar men då i "höga" modellen...
    banden är gummiband suuperbra för sonen att bara trä på själv. dom är inte hårda heller så dom spänner inte på vristen
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-08 20:35:51 följande:
    Ja, fina är dom, men airbrush åker nog i alla fall. har nog insett att det faktiskt inte är nåt print jag är överförtjust i
    Kaninerna känns ju visserligen också ite onödiga att behålla, köpte ju en sån volangklänning på salgen så det får nog räcka med den.
    OM den nu inte ser jättestor ut för de är ju lite stora i storleken volangklänningarna
    ja volangklänningarna är lite stora..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-08 20:54:56 följande:
    Butte snutte... Hade du kollat colibri i strlk 92? Du skrev på din fina bild i bildis att den va 2 cm kortare.. Undrans om Bubblis skulle kunna ha den ändå? hm hm...? Iofs får jag ju inte ens tag i den   *alltid slut*
    hej sötfis . jag har fått mått och den är 2 cm kortare än daisys. du ser ju som daisys sitter på bella som är 110cm... hur lång är ida?
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2011-01-09 16:21:01 följande:
    hahahaha.........

hmmm min lilla melina är ju inte liten längre....kravlar iväg så fort man lägger ner henne på golvet....kan inte minnas att maxen gjorde det när han var 5,5ån  =/.......iof satt maxen vid 5mån det ör ju inte melina... så dem e ju olika :).....

satt å kollade på bildeer på flre barn som har samma medfödda ögon som maxen.... han e ju söt å fin som han är men ändå så tänker man juh som mamma...=/...hur han kommer se ut när de korrigerat det vid 3 års ålder.

hittade bl a denna när ja googlade
    www.nature.com/eye/journal/v21/n2/fig_tab/670... verkligen stor skillnad, ser verkligen ut som en annan unge....
    verkligen stor skillnad. ska han opereras när han är tre?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17