Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Emmsan skrev 2011-01-10 21:50:52 följande:
    sålde min på fb igår för typ 200 tror jag haha ville INTE se denna ;)
    hej sötfis, allt bra med dig o barnen? kollar in dina goa killar ibland på fb
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Stormis skrev 2011-01-10 21:53:31 följande:
    Men det var ju nån satans salg-hype . Ungefär som när handihandklänningen dök upp och jag råkade få dublett pga dig (vilket jag iofs ska tacka för eftersom det gick för 400 tror jag).
    haha jaa det var galet tryck efter dom med ja. tur för dig ju
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2011-01-10 21:53:55 följande:
    Hej Butte !
    Ja, det gäller att köpa på sig rätt kläder ... Var ju hysteri över de där djugelsuitarna hehe
    Kan inte förstå att man betalar över 600 kr för en suit. Men då måste man ju gilla den .
    hej söt

jaa det var sån hysteri efter dom suitarna jag åkte för fasiken till dk en extra runda för att försöka få tag i en
    kan absolut inte heller förstå hur man kan betala 600kr. heeeeeelt galet
    Emmsan skrev 2011-01-10 21:54:07 följande:
    heeej hjärtat det är bra NU men har varit en jobbig resa hit tyvärr :( men men nya tag kikade nyss på dina godingar i bildis såå stora nu ju :)  ingen 3a på G? ;)
    jaaa förstår att det varit tufft ja mina är tokstora och nää ingen liten på gång ÄN vill plugga klart först sen blir det en liten sladdis
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2011-01-10 22:09:25 följande:
    Haha, BARA för att få sälja en ritkigt dyrt ...
    Nähe, vågar knappt säga det, men jag har inte köpt något Molo till barnen än... eller jo, leggings och knapptröja i Countrybloom till Ava och den vita tröjan med någon cykel och taxibilar till pojkarna. Frågan är vad man ska ha mer. Måste bestämma mig snart känns det som. Ilon kommer nog få en bondgårdströja och säkert något linne. Sen måste ju Ava såklart ha något i Colibri, men vad?! Kortämad klänning är kanske mest användbart... hmmm...
    jag har bara köpt skor o leggings.. väntar på att slå till stort
    ava måste ha colibri ja!! det hade hon varit toksöt i!
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2011-01-10 22:46:00 följande:
    Men oj, det var inte mycket. Men du gillar det eller?
    Mmm, en klänning får det nog bli. Tycker det är tråkigt att bondgårdsprintet har en neonrosa kant. Tänk vad fint det hade varit med rött eller någon annan färg. Nej, jag är inte helt förtjusit i neonfärger... Men man kanske vänjer sig.. har ju gillat det en gång i tiden .
    Bondgårdsdjuren gillade jag inte från början, men nu älkar jag tröjan till pojk och Ilon har sett den och vill ha så det får det nog bli till hans födelsedag...
    ja just det bondgårdströjan har jag med köpt
    jooo jag tokgillar kollektionne men jag väntar på ajabaja för jag har presentkort där min sambo visste preciiis vad jag behövde i julklapp
    jag tröttnar också snabbt på just kantband som är neoniga i färgen Obestämd
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2011-01-10 23:00:05 följande:
    Härligt med presentkort! Är det typiskt männen ?!?! Själv fick jag på Mairo där jag alltid hittar en massa saker och nu vet jag helt plötsligt inte alls vad jag ska köpa bara för att jag har presentkort där haha.
    Jag fastnade för Countrybloom. Ava fick knapptröjan på julaftons morgon. Hon hade haft den på sig i mindre än 5 (!) minuter när hon fick syn på Liams målningar som låg på tork. Stor gul fläck som inte fick bort i tvätten . Den funkar ändå, men jag ser den tydligt som vet om den. Såååå tråkigt!! Brukar liksom aldrig hända och så händer det med en splitter ny tröja. Jaja, sånt är livet .
    Nu ska jag gå och sova innan sambon kommer hem. Han slutar jobbet vid 23 och det bästa är om man har lagt sig innan för då går han och lägger sig direkt. Annars kan vi sitta uppe alldeles för länge...
    God natt tjejer!
    hehe jaa dt är tyypsikt dom uhh typskt att det blev fläck direkt det känns när det är fina molosar

godnatt
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 23:33:07 följande:
    Tackar! Ja, visst e hon knasig hon gör alltid den minen numera på foton.
    gillar sånt härlig med busfoto
  • Buttelina
    Mamma till Simon skrev 2011-01-11 13:58:52 följande:
    Tack Kyss
    Han tyckte det var fult tills han såg att det var stjärnor på ryggen, sedan ville han helst ha stjärnorna fram

Ja jag är lite sugen på tröjan med
    tröjan är såå underbar

linnet är superfint, tycker bara det är synd att där är svart rygg
  • Buttelina
    true04 skrev 2011-01-11 16:57:54 följande:
    Hej Undrar om någon har eller har sett lila äpple klänningen från småfolk som kallas nattlinne.Vad är skiillnade mot de vanliga klänningarna?Att den är längre eller?Någon som vet hur mycket längre?Tack på förhand.
    den är längre och lite annorlunda i modellen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17