Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-03-05 21:24:30 följande:
    Godkväll. Här trodde jag vi börjat bli friska men Mattis kräktes just en kaskad över hela soffan...nu är dock sambon hemma så nu ignorerar jag hela röran så får han banne mig sköta detta ikväll...har fått ta hand om två kräksjuka barn hela veckan när jag samtidigt varit sjuk själv så han har lite o ta igen nu i helgen kan man säga Kräks
    Ush min syster är hemma från sthlm hos mina föräldrar i helgen, hon fyller år idag och systerdottern imorgon o nu kan vi inte åka dit o fira dom Så jäkla trist Vi träffas liksom bara 2-3 gånger per år då vi har så långt till sthlm och systerdottern har tjatat om sin tårta hon ville ha. O nu får hon ju inte den
    Varför har mina barn alltid en så bra tajming när det gäller o bli sjuka....

Själv försöker jag tvätta lite bland berget som samlats, men känner att jag inte orkar. Då är det tur att det finns mycket kläder kvar i deras garderober trots att de behövt byta typ 3-4 gånger om dagen senaste veckan
    Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

KRAM Hjärta
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-03-05 21:26:55 följande:
    Men åh Ni får ta o flytta till varmare breddgrader, eller iaf några mil söderut, typ hit
    Så trist att hon ska ha det så, barn som så gärna vill vara ute o leka.
    tack, det är verkligen jobbigt just nu. Svea har älskat att vara ute, men nu börjar hon själv säga att hon inteb vill gå ut för att hon  får ont.
  • SmillaMilla

ha ha nu ringde en tradera köpare Första gången någon ringer hem till en o vill prata om överföringen

Fast man skall väll aldrig förvånas, fick ett brev också i går med pengar från en annan köpare.  

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2011-03-09 14:51:05 följande:
    om man ska köpa jackor till barnen.. det finns typ 4 färger. jag gillar alla färgerna men det finns en färg som är mer wow.. ska jag ta samma färg till båda barnen eller ska man ta en av den man tycker är wow och en av dom man tyker är mindre fina?
    Svårt det där. Men jag skulle nog valt två olika. Tänkte på hur fina mina små var i dag när deras overaller kompliterade varandra så fint. Bubbelgum och Fjord. Tror att det blir lite för mycket med samma. 
  • SmillaMilla
    anette 81 skrev 2011-03-10 17:35:42 följande:
    Vad har ni till London tightsen? för tröja alltså
    Har dem inte, men de är väll jättefina till girly rainbow!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-03-10 19:25:36 följande:
    Godkväll

Fördelen med dassiga barn är iaf att dom somnar i tid Liam som alltid annars är uppe till kl 22 har somnat innan kl 19 dom senaste dagarna. Inatt kommer äntligen sambon hem igen, fy så trist det är att vara själv varenda kväll.
    Sööööt mössan är! Men är det så där neonrosa på kanten?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-10 19:31:25 följande:

Gokväll

Måste in och skälla på Tjolla lite som fick mig också att köpa den underbara rosa jackan på h&m, har dock inte hunnit prova den på Ella än

Men jag tyckte det var försvarbart att köpa den, hon har ingen finare jacka att ha i vår. Bara skaljacka, softshell och några fleecar

Vad fin den gröna softshellen var!!! 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-10 19:39:26 följande:

Ängeln:

Så fint det var med den mössan till lindexjackan!

Smilla:

Underbara Svea i NS! Vilken storlek har du tagit till henne?

Tack! Det är stl 104. Sitter perfekt. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17