Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-15 19:13:49 följande:
    På tradera för tillfället
    Åhhhhh så snygga!!!
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2011-03-15 19:53:03 följande:
    här hann vi gå i skolan två dagar.... innan det va dax igen nu på kvällen, men vi struntar i feber och kräks istället
    ush! Krya på er!
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-15 20:19:13 följande:

aj am in löööv!!!

Fy va fin Colibri är IRL!! Å jag som inte alls gillade det, ha ha ha.. Knäppa jag då

Det är underbart!!!
  • SmillaMilla

Hej hej

la precis en order på funkybaby, men ångrade mig innan jag hann trycka på köp Bara onödiga saker .... eller hmmm den där småfolksklänningen...

Köpte ju nya skalkläder i dag, på hör och häpna kappahl. Lägger in en bild strax. Vad tycker ni?

• SmillaMilla

Haha så duktig var jag :-

Gick tillbaka till funkybaby och köpte småfolksklänningen (den med äpplen på) och rosa scarf (med äpplen). 

• SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2011-03-16 17:09:17 följande:
    vi som alltid behöver tvätta i massa olika för att inte missfärga....
    www.colourcatcher.se/prova.html ja beställde ett provex men har inte testat än =P.....
    tänk å kunnaköra alla molosar i samma ;)
    ngn som redan har testat?
    Men jag kör alla molosar i samma, skulle jag inte kunna göra det utan dessa?

• SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2011-03-16 17:17:28 följande:
    jasså=P...........hmmm då e du mer våghalsig än mej hahahahaha
    råkat missfärga molosar =/ så är så rädd att göra det igen =/...
    Alltså hur tvättar du då? Jag tvättar alla molosar ut o in, alla har de ju vita baksidor så de kör jag tillsammans. Har inte missfärgat något hittils. peppar peppar.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2011-03-16 17:20:34 följande:
    www.pramworld.co.uk/images/prod_9644.jpg förresten måste ju delge mitt senaste HKLÖÖ =)
    denna nya vagnen e snart påväg hem till oss=) bör ha den hemma nästa vekca=)...weeeeeeeee
    tänk å slippa det stora åbäket till dubbelvagn vi har här ;).....har ju inte plats för en massa vagnar här hemma heller i en 3:a
    Snygg!!!
  • SmillaMilla

Nu är jag lite besviken på llm. Betalade förra tisdagen, och har inte fått mina varor än. Meilade i går och frågade, i dag fick jag detta svar:

Dina varor kommer att skickas idag/imorgon. Du kommer att få ett mail från oss så fort dina varor är skickade :o)

Ha en trevlig dag!
    Hälsningar, Therese

Jag fick inget meil i dag så det är alltså inte skickat än.  
  • SmillaMilla
    anette 81 skrev 2011-03-16 18:26:27 följande:
    Tittade på den skaljackan idag men jag tyckte den var för blekrosa för min del
    ja den är blekrosa (ljusrosa), men det var det jag gillade Alla andra rosa jackor jag har tittat på har varit så mörkrosa färg. Men ja som sagt det blir en pop också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17