Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Liljan: Tänkte på dig när jag bläddrade i nya vi föräldrar nu. Finns en frack för bebisar där. Går att hitta på thetinyuniverse.se 320 kr.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 11:33:52 följande:
    Jo såg den underbara men går väl inte att köpa än va? och tror du inte det kan bli lite väl varmt den 6 juni??
    Men webshopen skulle ju öppna nu om några dagar. Så du skall nog hinna få den. Och varm nää, det är ju inte så långt kvar o nu snöar det
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-22 12:09:58 följande:
    *läser ikapp och lägger mig i under tiden * Stella började sova HELA natten när vi tog bort nappen, tog en knölig natt samt en knöligare läggning så sov vi gott sen
    Ja jag tror lite att det är det som vi måste göra. Skall bara orka.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-22 12:16:40 följande:
    3 nätter, det är vad det tagit här när barnen slutat med napp. Du orkar
    Ja nu skall vi bli friska först sedan skall det vara slut på det här.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 12:27:57 följande:
    ÅHHHH!!!!! men hmm...han hinner inte växa så mycket till 6 Juni så han kan ha 62 i den va? Med tanke på hur regnbågsdräkten i 56 sitter (kolla bt). Finns en sån i 62 på tradera nämligen, men kanske är bättre o satsa på 56??
    Oj ingen aning, men de är väll ganska små i stl. Den är sååå fin att ha till dopet.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 14:48:44 följande:
    ha ha här med få på dig att
    gahhh fy skall det ju stå-
  • SmillaMilla

Alltså molos kortarmade tröjor på flicksidan. Äldre kollektion. Har det alltid varit med knapp då? Vill ha t-shirts men gillar inte den stora knappen.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-22 18:38:19 följande:
    nä på dalmatinerna tex är det ingen knapp och inte på sländtröjan med grön/vit randiga armar heller
    Tack, då kan jag leta vidare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17