Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H

mortillsju skrev 2010-04-24 18:02:07 följande:
    Busbellan: Visst är jackan bedårande. Det är en tjej som sytt upp den till oss Hollys rååååsa plagg är så fina tycker jag med kul när vi kan enas dottern och jag, men jeanskjolen fick hon allt ha ändå. Jag har sett fina bilder från er i BT! Tittar in varje dag och beundrar alla fina barn och deras mammor med underbar smak!
    Håller med! Jackan var ju HELT UNDERBAR!!! Du vet vart den kan flytta sedan
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-24 18:58:50 följande:
    Tack allihopa! Vill bara berätta att Elsa föddes ca 1 timme efter att vi hade kommit in
    GRATTIS!!!! Superfint namn!
  • SmillaMilla

Busbellan: Ha ha skratta gott när jag såg det sista kortet på Elsa. Måste springa ner o hämta kameran. Svea hade nästan likadana kläder i dag

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-24 19:49:33 följande:
    Vilken snygging det kom in i bt nu!
    ha ha visst har vi bra smak Även på ytterkläder va
  • SmillaMilla
    MiniM3 skrev 2010-04-24 19:53:29 följande:
    Hihi svea har precis likadana ytterkläder som A :)
    Visst är de fina
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-24 19:59:45 följande:
    EST: byxor (knickers) och linne molo Småtting: Bla katvigshorts Småvi: Bla småfolkstövlar
    FINT!!!
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-24 20:04:38 följande:
    nu är det regnbågs knickers som fattar och lite småfolknyheter/t-shirtar som fattas sedan har nog sonen allt.. Sedan bara rikta in sig och shoppa till bebis när den kommer och då hoppas jag att reor har börjat!
    Låter som en bra plan!
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-24 20:16:43 följande:
    tjejer lite assistans.... handlade från zillstar den 20/4... BLEV 2 ORDRAR SOM JAG VILLE HA SAMFRAKTADE oj ursäka sora bokstäcver =P.....mailade dem om det , samt så ville jag ju vet aatt allt fanns innan jag betlalade... har ju nte fått svar än... hur ska jag göra?? ska jag betala in båda ordrarna minus 1 frakt, eller hur hade ni gjort... ser att tjej rainbow summer suiten e borta iaf i st 56 ;) men e ju inte säker på om det e min order som plockat den :S....
    hmmm jag skulle inte betalt innan jag visste att sakerna finns. Meila igen o fråga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17