Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-04-25 20:22:57 följande:
    God kväll! Händer det något kul här?
    Här är vääääldigt lugnt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

hmm, sitter här och funderar på om man kanske bör länsa traderakontot och växla till lite danska pengar. Så kan man inte göra sig av med dem förren på rätt ställe sen
    Men väntar nog till mina sista auktioner går ut nästa helg

• Busbellan
    Theina skrev 2010-04-25 20:54:07 följande:
    jag satt och fundera på om jag skulle köpa om också.. 
    ja, tvekade först med tanke på att det var 110, men Ella kan ju ha 104 i mololeggings nu så jättelång tid ska det väl inte ta
  • Busbellan

Hej hej
    Har precis hämtat hem en prickig Ella från dagis, så nu är vi hemma med vattkoppor

Men fin post hade det kommit idag, från zillstar, babyshop och tack för fina kläder Malou!

• Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-26 14:18:07 följande:
    Dagis har inte ringt mig ännu. Vi får väl se om Evelina också får det snart.Har hon många prickar?
    Nej, inte så många än i alla fall
    Helle skrev 2010-04-26 14:18:18 följande:
    Blev lite sugen på anoraken. Hur är den i storlek? Hade ni hoppats på vattenkoppor el kom det olägligt?
    jag tycker nog den är helt normal i storlek, passar August bra och han är ca 115 cm lång. Men vi har nog med jackor så denna kommer nog inte bli använd, därför får den säljas

Nja, kommer väl inte så lägligt med vattkoppor, Ella har varit sjuk lite för mycket den senaste tiden. hon var hemma 2 veckor min senaste praktikperiod och på torsdag har vi nästa praktikperiod så nu blir hon hemma en del av den tiden också
  • Busbellan
    Allimac 2004 skrev 2010-04-26 19:02:36 följande:
    Hur är MOLO leggingsarna i storlek? Jag har en riktigt smal tjej, de enda leggingas jag har hittat som passar är från Kapp Ahl. Lindex, Åhlens, villervalla och h&m är förstora i midjan:-/
    Hur smal?
    Min dotter är riktigt smal, och molos leggings är egentligen för stora i midjan, men vi använder dem ändå
    Får alltid vika dem nåt varv i midjan bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17